کد خبر : 2076469 | 22 مهر 1403 ساعت 09:50 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوبه و ملی‌پوش ایرانی به یک سد محکم دیگر رسیدند

یاران پوریا حسین خانزاده امروز جدالی دشوار را پیش رو دارند.

لوبه و ملی‌پوش ایرانی به یک سد محکم دیگر رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته سوم لیگ برتر والیبال ایتالیا معروف به سوپرلیگا، تیم لوبه که پوریا حسین خانزاده، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد در یک جدال دشوار به مصاف مونزا خواهد رفت.

هر دو تیم جدال‌های هفته دوم خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند با پیروزی در این بازی بزرگ خاطره تلخ هفته گذشته را پشت سر بگذارند. این سی و یکمین بازی دو تیم در رقابت‌ها است که تیم لوبه بیست و دو بار پیروز این جدال شده است و مونزا نیز هشت بار موفق به شکست لوبه شده است.

پوریا حسین خانزاده، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه لوبه که در بازی هفته دوم به عنوان استارتر در ترکیب تیمش حضور داشت امیدوار است یک‌بار دیگر جیامپائولو مدی سرمربی تیم لوبه به او اعتماد کند و در ترکیب اولیه قرار بگیرد.

اما با توجه به حضور اریک لوپکی، متیا بوتولو و الکساندر نیکولوف که تازه از مصدومیت بازگشته، پوریا حسین خانزاده کار فوق‌العاده سختی برای قرارگیری در ترکیب خواهد داشت. اریک لوپکی، دریافت کننده قدرتی تیم لوبه که فصل قبل در تیم مونزا حضور داشت مطمئنا از انگیزه‌های زیادی برای تقابل با تیم سابق خود برخوردار است.

دیدگاه‌ها