کد خبر : 2076468 | 22 مهر 1403 ساعت 09:45 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ ایرانی در لهستان: هیجان‌انگیز و جذاب

یک جدال تمام ایرانی را در پلاس لیگا لهستان شاهد خواهیم بود.

جنگ ایرانی در لهستان: هیجان‌انگیز و جذاب

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته ششم لیگ برتر والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم آلورن زاویرچه به مصاف نوروید چستخووا خواهد رفت.

در تیم زاویرچه با سرمربیگری میخاییل وینیارسکی، مبین نصری دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران حضور دارد. نصری گرچه در بازی‌های قبلی تیمش فقط در یک دیدار آن هم برای لحظاتی به میدان رفته، اما او همیشه آماده کمک به تیمش خواهد بود.

از سوی دیگر تیم چستخووا که میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، در دو بازی گذشته خود دو غول والیبال لهستان یعنی زاکسا و یاستربسکی را از پیش رو برداشته است و حالا می‌خواهد در غول‌کشی هت‌تریک کند و زاویرچه نماینده لهستان در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را هم شکست بدهد.

با توجه به حضور دو بازیکن ایرانی در هر دو تیم، مسابقه جالبی برای هواداران والیبال ایران خواهد بود و باید دید چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهد خورد. در تیم آلورن زاویرچه، علاوه بر مبین نصری بازیکنان سرشناس دیگری چون آرون راسل، کایل انسینگ، لوک پری، بارتوش کولک، کارول بوترین، متئوش بینیک و یوری گلادیر حضور دارند و در تیم چستخووا سه بازیکن موثر به نام‌های میلاد عبادی‌پور، پاتریک ایندرا و بارتلمی لیپینسکی حضور دارند.

دیدگاه‌ها