کد خبر : 2076467 | 22 مهر 1403 ساعت 09:44 | 14.9K بازدید | 12 دیدگاه

نتیجه درخشش باورنکردنی: مودریچ تست دوپینگ داد

لوکا مودریچ پس از بازی برابر اسکاتلند مجبور شد آزمایش دوپینگ بدهد.

نتیجه درخشش باورنکردنی: مودریچ تست دوپینگ داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی اسکاتلند قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول با نتیجه ۱-۲ در این دیدار به پیروزی برسد و یک برد ارزشمند را به دست آورد.

مودریچ در این بازی از ابتدا تا انتها در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت و یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این بازی بود و توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را هم با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشت از آن خود کند و نشان دهد که هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان حاضر در دنیای فوتبال است.

2094187

خبرنگاران پس از بازی منتظر صحبت با این ستاره ۳۹ ساله بودند تا نظرش را درباره بازی و اتفاقاتی که رخ داد بپرسند و انتظار آنها نزدیک به دو ساعت به طول انجامید اما او پس از دو ساعت با عجله به سمت آنها آمد تا صحبت کوتاهی را با خبرنگاران انجام داده باشد.

مودریچ به خبرنگاران گفت: که پس از بازی مجبور شده است آزمایش دوپینگ بدهد و به همین دلیل برای مدتی طولانی نتوانسته است رختکن را ترک کند و تنها برای اینکه خبرنگاران بیشتر از این معطل نشوند با سرعت نزد آنها آمده است تا صحبتی با هم داشته باشند. به نظر می‌رسد که درخشش خیره کننده مودریچ برای او دردسرساز شده است.

دیدگاه‌ها