کد خبر : 2076466 | 22 مهر 1403 ساعت 09:30 | 6.4K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای سرمربی اسپانیا: طبیعی است یامال را بزنند!

لوئیس دلافوئنته معتقد است که خطا کردن روی لامین یامال از سوی بازیکنان حریف طبیعی است.

ادعای سرمربی اسپانیا: طبیعی است یامال را بزنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و با گل دیر هنگامی که مارتین زوبیمندی به ثمر رساند موفق شد با نتیجه ۰-۱ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز را از آن خود کند.

یامال در این بازی در ترکیب اصلی اسپانیا به میدان رفت اما در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده در نیمه دوم از زمین بیرون آمد و تصاویر منتشر شده در پایان بازی نشان می‌داد که او در حالی ورزشگاه را ترک کرده است که نمی‌توانست به درستی راه برود و کمی لنگ می‌زد.

2094181

رسانه‌های نزدیک به تیم ملی اسپانیا و بارسلونا اعلام کردند که او به دلیل خطای متعددی که بازیکنان تیم ملی دانمارک بر رویش مرتکب شدند احساس درد دارد و  این احتمال وجود دارد که نتواند تیم ملی کشورش را در بازی بعدی همراهی کند.

دلافوئنته پس از پایان این بازی در واکنش به سوالاتی درباره مصدومیت و شرایط یامال به خبرنگاران گفت: "یکی از دوستان من همیشه عادت دارد بگوید که انتظار دارید آنها چه رفتاری با شما داشته باشند؟ شما را ببوسند؟ این فوتبال در بالاترین سطح ممکن است. حریف می‌تواند از تمام ابزارهایش در چهارچوب قانون استفاده کند."

دیدگاه‌ها