کد خبر : 2076458 | 22 مهر 1403 ساعت 01:49 | 8.1K بازدید | 14 دیدگاه

آژیر خطر برای بارسا: یامال مصدوم شد! (عکس)

لامین یامال، ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، پس از دیدار مقابل دانمارک، ورزشگاه را لنگ‌لنگان ترک کرد!

آژیر خطر برای بارسا: یامال مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا، که در بازی امشب بار دیگر یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، پس از اینکه هدف چندین خطای بازیکنان دانمارک قرار گرفت، با لنگیدن استادیوم انریکه روکا در مورسیا را ترک کرد.

لامین آخرین بازیکن تیم ملی اسپانیا بود که پس از بازی به اتوبوس تیم ملحق شد. او سعی کرد بی‌سروصدا از میان تماشاگران بگذرد، اما در پارکینگ چندین هوادار منتظر بودند تا با بازیکنان تیم ملی عکس بگیرند. در آن لحظه مشخص شد که چیزی درست نیست. او نمی‌توانست به خوبی راه برود و لنگ‌لنگان خودش را به اتوبوس رساند.

اگرچه در ظاهر به نظر نمی‌رسید چیز جدی‌ای باشد، اما یامال آسیب دیده و همین موضوع بارسا را نگران می‌کند. این بازیکن در دقایق پایانی بازی توسط نلسون و کریستینسن، بازیکنان دانمارک، مورد هدف قرار گرفت، که هر دو پس از مواجهه با این بازیکن اسپانیایی کارت زرد گرفتند.

2094172

در بارسلونا نگرانی‌هایی در مورد میزان دقایق و فشارهایی که یامال در این فصل متحمل شده، وجود دارد. او نه تنها برای هانسی فلیک بلکه برای لوئیس د لا فوئنته نیز ستاره‌ای بی‌چون و چرا است. یامال فردا توسط کادر پزشکی اسپانیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا ببینند آیا آسیب جدی‌ای وجود دارد یا خیر و سپس شرایط و نوع مصدومیت او مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها