کد خبر : 2076457 | 22 مهر 1403 ساعت 01:45 | 5.3K بازدید | 12 دیدگاه

کوبارسی ستاره بعدی را مشخص کرد

جانشین ژاوی، از لاماسیا در راه تیم اصلی!

پائو کوبارسی، مدافع تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، اطمینان دارد که کویم جونینت به‌زودی در تیم اصلی بارسلونا خواهد درخشید.

جانشین ژاوی، از لاماسیا در راه تیم اصلی!

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی به دلیل سبک بازی‌اش، عملکردش و مسیر سریعی که در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با وجود داشتن تنها ۱۷ سال طی کرده است، در حال تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ است. در این فیفا دی و در یکی از مصاحبه‌هایی که در رادیواستادیوی اونداسرو انجام شد، از مدافع بارسلونا در مورد ستاره بعدی بارسلونا که از لاماسیا به تیم اصلی راه خواهد یافت پرسیده شد.
پاسخ او واضح و سریع بود: کوئیم جونینت، متولد ۲۰۰۷. اما این هافبک جوان و آینده‌دار کیست؟

کوئیم جونینت یکی از بازیکنان برجسته‌ای است که از تیم‌های جوانان بارسلونا در حال ظهور است. هافبک اهل بالسارنی در سال ۲۰۱۶ از تیم نونهالان خیمناستیک مانرسا به تیم جوانان بارسلونا پیوست. اولین تیمی که به آن ملحق شد، بنجامین بی بود، جایی که با خاوی اسپارت هم‌تیمی بود. خاوی اسپارت نیز همچنان در بارسلونا حضور دارد و در برخی مواقع توسط فلیک برای تکمیل تمرینات فراخوانده شده است. در باشگاه، او به دلیل تکنیک بی‌نظیرش، نحوه هماهنگی‌اش برای ایجاد حرکات تهاجمی، که او را به جام جهانی زیر ۱۷ سال کشاند، و همچنین علاقه‌اش به شطرنج شناخته می‌شود.

2094170

همه چیز در خیمناستیک مانرسا شروع شد، جایی که او به عنوان یک هافبک برجسته با کنترل فنی، تسلط بر هر دو پا، چرخش عالی بین خطوط و راحتی در ارسال پاس‌های نهایی، درخشش داشت. اورلی آلتیمیرا، یکی از کسانی که او را کشف کرده است، او را شبیه به ژاوی می‌داند. او سریع فکر می‌کند و فوراً فکرش را اجرا می‌کند.

کوبارسی در مورد او گفت: «شک نکنید او به تیم اصلی خواهد آمد. من بازی او را دیده‌ام، کنارش بوده‌ام و می‌دانم چه بازیکن خاصی است. او در تیم اصلی خواهد درخشید.»

دیدگاه‌ها