کد خبر : 2076456 | 22 مهر 1403 ساعت 01:23 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

دلا فوئنته: شاگردان خوبی برای لوئیس آراگونس هستیم!

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید بازیکنانش به بردن عادت کرده‌اند.

دلا فوئنته: شاگردان خوبی برای لوئیس آراگونس هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا با پیروزی مقابل دانمارک صدرنشین گروهش در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا شد. گل لاروخا را مارتین زوبیمندی در دقایق پایانی به ثمر رساند تا این تیم به پیروزی ۱-۰ برسد.

پس از پایان بازی، لوئیس دلا فوئنته در مورد شرایط تیمش با خبرنگاران گفت‌وگو و از بازیکنانش که پس از قهرمانی در یورو نیز فرم خوب خودشان را حفظ کرده‌اند، تمجید کرد.

او درباره بازی گفت: «به خوبی حریف را کنترل کردیم. قرار نبود عجله داشته باشیم و زود به گل برسیم. صبور بودیم، توپ را در اختیار داشتیم و در نهایت ضربه آخر را زدیم.»

دلا فوئنته در مورد بازگشت به صدر گفت: «این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود و دیدید که توانستیم صدر را پس بگیریم. شما باید برای گرفتن جام‌ها به بردن عادت کنید و وقتی این اتفاق بیفتد میل‌تان برای پیروزی بیشتر می‌شود. لوئیس آراگونس قبلا این جمله را گفته است و ما نشان دادیم که شاگردان خوبی هستیم.»

2094168

این مربی سپس به تحلیل عملکرد تیمش در بازی پرداخت: «در نیمه اول، ما در برابر یک حریف بسیار خوب، کنترل توپ کمی داشتیم و سرعت‌مان هم پایین بود. بعد از نیمه اول، بهتر شدیم و تغییراتی که داده بودیم انرژی خوبی به تیم دادند و دیدید که توانستیم بازی را ببریم.»

او درباره بازی مقابل صربستان و احتمال قطعی شدن صعود در روز سه‌شنبه ادامه داد: «صربستان رقیب بزرگ دیگری برای ما است، آنها در زمین بازی بسیار سرسخت و قدرتمند هستند. امیدوارم بتوانیم با شکست دادن آنها به مرحله بعد برویم.»

دیدگاه‌ها