کد خبر : 2076451 | 22 مهر 1403 ساعت 00:42 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

تقدیر ویژه لهستانی‌ها از شزنی (عکس)

پیش از شروع دیدار لهستان و پرتغال، فدراسیون فوتبال لهستان از وویژک شزنی، دروازه‌بان سابق خود تجلیل کرد.

تقدیر ویژه لهستانی‌ها از شزنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار حساس لهستان مقابل پرتغال در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا که با برتری ۳-۱ یاران کریستیانو رونالدو در ورشو به پایان رسید، فدراسیون فوتبال لهستان از وویژک شزنی دروازه‌بان ۳۴ ساله که پیش از پیوستن به بارسلونا از فوتبال خداحافظی کرده بود تجلیل کرد.

هرچند که او با خوش شانسی و بعد از مصدومیت سنگین مارک آندره تراشتگن، بار دیگر به فوتبال بازگشت و تا آخر فصل به بارسلونا پیوست اما خداحافظی او از بازی‌های ملی تصمیمی نبود که او بخواهد آن را تغییر دهد.

در همین راستا و پیش از شروع این دیدار، فدارسیون لهستان پیراهنی به شکل نمادین که با عدد ۸۴ و نام شزنی منقش شده بود را به زمین آورد و به این شکل از زحمات این دروازه‌بان تقدیر کرد.

2094157

گفتنی است شزنی ۸۴ بازی ملی با پیراهن لهستان انجام داد که ۶ بازی در جام‌های جهانی و ۷ بازی در مسابقات یورو به انجام رسیده بود‌. دروازه‌بان کنونی بارسلونا در این ۸۴ بازی موفق به ثبت ۳۴ کلین شیت شد و البته ۸۳ گل نیز دریافت کرد.

البته که خود شزنی نیز در ورزشگاه حاضر بود و دقایقی قبل از آغاز مسابقه چند دقیقه ای در زمین حاضر شد و از هواداران و فدراسیون فوتبال کشورش تشکر کرد و سپس پیراهن یادبود شماره ۸۴ را دریافت نمود.

دیدگاه‌ها