کد خبر : 2076450 | 22 مهر 1403 ساعت 00:34 | 3.9K بازدید | 12 دیدگاه

لهستان ۱-۳ پرتغال؛

قدرت نمایی رونالدو و یاران در لیگ ملت‌های اروپا!

دیدار لهستان و پرتغال در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا با برتری ۳-۱ یاران کریستیانو رونالدو به پایان رسید.

قدرت نمایی رونالدو و یاران در لیگ ملت‌های اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف پرگل تیم‌های ملی لهستان و پرتغال در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا با برتری ۳-۱ یاران کریستیانو رونالدو به پایان رسید. با این نتیجه پرتغال ۹ امتیازی شد و لهستان نیز با ۳ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

ویدئو: 355614

بازی از همان بدو شروع مسابقه با نمایش تهاجمی هر دو تیم آغاز شد. دو تیم یکی پس از دیگری جواب حمله تیم مقابل را می‌دادند که در این بین بازیکنان پرتغال باتجربه‌تر از میزبان ظاهر شدند و قدر موقعیت‌های گلزنی را بهتر از حریف دانستند.

ابتدا در دقیقه ۲۶ بود که روی یک حرکت تمرین شده و ترکیبی زیبا، شاگردان روبرتو مارتینز روی پاس گل عالی برونو فرناندز با سر و ضربه تمام کننده برناردو سیلوا در محوطه جریمه لهستان به گل نخست رسیدند.

2094152

البته که لهستانی‌ها خوش شانس هم بودند که تنها چند دقیقه قبل از دریافت گل اول، ضربه کریستیانو رونالدو به تیرک افقی دروازه لوکاس اسکروپسکی برخورد کرد و راهی دروازه نشد.

این خوش شانسی در دقیقه ۳۷ نیز یک بار دیگر تکرار شد و ضربه رافائل لیائو در موقعیت تک به تک به تیر عمودی برخورد کرد اما این بار رونالدو در بهترین جای ممکن قرار داشت و توانست مقابل دروازه خالی، ریباند ضربه لیائو را تبدیل به گل‌ دوم تیمش کند. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

پایان نیمه اول

باوجود آنکه این لهستان بود که با دو گل از میهمان قدرتمند خود عقب افتاده بود اما در نیمه دوم نیز بازهم توپ و میدان در اختیار شاگردان مارتینز قرار گرفت. البته که آنها موفق به زدن گل سوم خود نشدند تا سرانجام روی یکی از معدود حملات جدی لهستان در نیمه دوم، پیوتر زیلنسکی در دقیقه ۷۸ یکی از گل‌های پرتغال را پاسخ بدهد و ۱۰ دقیقه پایانی حساس‌تر دنبال شود.

2094155

سرمربی لهستان برای جبران نتیجه هرچه مهاجم داشت را وارد زمین کرد اما این برای باز کردن دروازه پرتغال کافی نبود که هیچ، روی یک ضدحمله در دقیقه ۸۸، یان بدنارک، مدافع میانی لهستان به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد و نتیجه ۳-۱ شد.


گل‌ها:

مشکی1

2094154
لهستان ۰-۱ پرتغال: پاس کاری ترکیبی بازیکنان پرتغال در سمت راست محوطه جریمه لهستان، با ارسال بلند روبن نوس به محوطه جریمه همراه شد و برونو فرناندز با ضربه سر توپ را مقابل پای برناردو سیلوا انداخت و او نیز با ضربه دقیق خود در دقیقه ۲۶ گل اول بازی را به ثمر رساند.

مشکی2

2094151
لهستان ۰-۲ پرتغال: روی حرکت مارادونایی رافائل لیائو در دقیقه ۳۶ بازی و استارت پنجاه متری، وینگر این روزها آماده میلان با اسکروپسکی تک به تک شد و بلافاصله ضربه پای چپ خود را به سمت دروازه زد که با بدشانسی توپش به تیر عمودی برخورد کرد تا کریستیانو رونالدو برابر دروازه خالی لهستان به راحتی و با پای چپ گل دوم سلسائو را به ثمر برساند‌.

1مشکی2

2094156
لهستان ۱-۲ پرتغال: همکاری ترکیبی بازیکنان لهستان در نزدیکی محوطه جریمه پرتغال در دقیقه ۷۸، با پاس در عمق مناسب کاسپر اوربانسکی برتی زیلنسکی همراه شد و‌ هافبک اینتر نیز در موقعیت تک به تک با دیوگو کاستا توانست اختلاف را به حداقل برساند.

1مشکی3

2094150
لهستان ۱-۳ پرتغال: ضدحمله سرعتی شاگردان مارتینز در دقیقه ۸۸ بازهم تاثیر گذار واقع شد. این بار هم لیائو در متن این حرکت قرار داشت و ارسال زمینی او را بدنارک به اشتباه وارد دروازه لهستان کرد تا بازهم اختلاف دو برابر شود.

دیدگاه‌ها