کد خبر : 2076447 | 22 مهر 1403 ساعت 08:27 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

ماموریت ویژه برای فرشاد فرجی برابر السد قطر

مدافع مازنی پرسپولیس که توانسته نظر مثبت گاریدو در سمت راست دفاعی را جلب کند، احتمالا برای بازی با السد با ماموریت ویژه‌تری مواجه شود.

ماموریت ویژه برای فرشاد فرجی برابر السد قطر

به گزارش "ورزش سه،" مصدومیت ایوب العملود باعث شد تا فرشاد فرجی کیفیت خود را به رخ گاریدو بکشد و بتواند جایگاه مناسبی در ترکیب این تیم برای خود شکل دهد.

با این حال اکنون در آستانه بازی با السد قطر و با توجه به مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان، احتمالا فرشاد فرجی با ماموریت جدیدی مواجه باشد و باید در کنار دیگر زوج قلب دفاعی، در این پست برابر حریف کار را دنبال کند.

پرسپولیس در حال حاضر در پست دفاع میانی و با توجه به مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و همچنین فرشاد فرجی را به عنوان نفرات باتجربه در اختیار دارد. پورعلی گنجی با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر در تمرینات گروهی حضور یافته و دقایقی نیز مقابل چادرملو به کار گرفته شد. با این حال با توجه به دوری او از تمرینات گروهی و بازی، شاید گاریدو در این بازی حساس به فرشاد فرجی این بار در قلب دفاعی اعتماد کند و بعد از نمایش موفق این مدافع مازنی در سمت راست، این بار او را در پست تخصصی‌اش و برابر حریف قدرتمند قطری به کار بگیرد.

باید دید فرجی در صورت جلب اعتماد گاریدو، برابر السد قطر قادر خواهد بود شرایط را در روزهای غیبت کنعانی زادگان و در رقابت با پورعلی گنجی و گولسیانی به سود خود شکل دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها