کد خبر : 2076445 | 22 مهر 1403 ساعت 00:07 | 5.4K بازدید | 8 دیدگاه

مودریچ: آمدن به تیم ملی برای ما مانند تعطیلات است!

لوکا مودریچ می‌گوید تا هر زمان که بتواند با عشق برای تیم ملی کرواسی بازی می‌کند.

مودریچ: آمدن به تیم ملی برای ما مانند تعطیلات است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی امشب با درخشش لوکا مودریچ موفق شد مقابل اسکاتلند به پیروزی ۲-۱ برسد. در این بازی ابتدا اسکاتلند بود که توانست گل اول بازی را بزند اما در دقیقه ۳۶ و در حالی‌که تنها سه دقیقه از گل مهمان گذشته بود، ایگور ماتانوویچ توانست بازی را به تساوی بکشاند و در دقیقه ۷۰ نیز کراماریچ گل‌ دوم را به ثمر رساند.

مودریچ در این بازی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت تا نشان دهد در ۳۹ سالگی نیز همچنان یکی از بهترین هافبک‌های جهان است. او در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد و شب شیرینش را با این عنوان کامل کرد.

2094145

پس از بازی او درباره بازی برای تیم ملی کرواسی گفت: «می‌دانید که چقدر عاشق تیم ملی هستم. تا زمانی که توان داشته باشم برای این تیم می‌جنگم و تلاش می‌کنم خودمان را به موفقیت برسانیم.»

مودریچ ادامه داد: «بازی کردن برای تیم ملی یک افتخار است و این مهمترین چیز پشت همه موفقیت‌های ماست. با آرزو و اراده به اینجا می‌آییم، اینجا برای ما مانند تعطیلات است، ما با خوشحالی به اینجا می‌آییم تا کرواسی را در بهترین شکل نشان دهیم. اینها دلایلی است که کرواسی همیشه در صدر فوتبال اروپا و جهان قرار دارد، این چیزی است که ما را به جلو سوق می‌دهد.»

دیدگاه‌ها