کد خبر : 2076444 | 22 مهر 1403 ساعت 00:08 | 3.3K بازدید | 5 دیدگاه

اخباری فارغ از حواشی اردوی تیم ملی

دروازه‌بان شماره یک گل گهر که پنجره تابستانی پر خبری را پشت سر گذاشت، در فصل جدید نیز توانسته از حیث آمار فردی عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اخباری فارغ از حواشی اردوی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری که بعد از جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او در پرسپولیس نامش مطرح شده بود، در نهایت نتوانست موفق به دریافت رضایت‌نامه‌اش شود و به کار در جمع شاگردان مهدی تارتار ادامه داد.

او طی دیدارهای این فصل توانسته با ثبت 5 کلین شیت طی شش بازی این تیم، عملکرد جالب توجهی به جا بگذارد و به این ترتیب خود را مدعی بازگشت دوباره به اردوگاه تیم ملی نیز بداند. اتفاقی که البته رقم نخورد و او پشت سر علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند ماند و جواز حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست نیاورد.

اخباری اما بدون توجه به این اتفاقات بار دیگر در جمع شاگردان مهدی تارتار حضور یافته و با انگیزه و تمرکز بالا چشم به آینده دوخته است تا بار دیگر بتواند شرایط را برای خودش به بهترین شکل رقم زده و شانس حضور دوباره در اردوی تیم ملی را به دست بیاورد.

باید دید گلر موفق گل گهر در ادامه لیگ قادر خواهد بود عملکرد درخشانی را برای جلب رضایت امیر قلعه نویی و تیم ملی رقم بزند یا خیر.

دیدگاه‌ها