کد خبر : 2076438 | 21 مهر 1403 ساعت 23:49 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

شب سورئال در ریاض

نیمار میانجی‌گر دعوای بوکسورها شد! (عکس)

در جریان یکی از رویدادهای بوکس در ریاض، نیمار مجبور شد برای جلوگیری از یک دعوا، بین دو مبارز معروف میانجی‌گری کند!

نیمار میانجی‌گر دعوای بوکسورها شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از مبارزه بین کریس یوبانک جونیور و کامیل شرمتا، یک شخصیت غیرمنتظره به جز نیمار در صحنه حضور داشت. وضعیت سورئالی در ریاض، درست پس از مبارزه‌ای که کریس یوبانک جونیور با کامیل شرمتا داشت، رخ داد. بوکسور بریتانیایی با یک ناک‌اوت فنی در راند هفتم پیروز مسابقه شد.

با این حال، نمایش اصلی درست پس از پایان مبارزه رخ داد. دو بوکسور هنوز در رینگ بودند و حتی قبل از اعلام نتیجه، کانر بن، معروف به «نابودگر» از ناکجاآباد ظاهر شد و صحنه را به هم ریخت. دو بوکسور بریتانیایی، یعنی بن و یوبانک جونیور، به گونه‌ای با هم روبرو شدند که حتی نیمار، که مهمان ویژه مبارزه بود، مجبور شد میانجی‌گری کند تا خون به پا نشود!

یک موقعیت تقریباً کمدی به وجود آمد که بازیکن برزیلی بدون خواست خود در آن گرفتار شد. در نهایت، این برخورد چیزی بیش از یک رویارویی لفظی نبود و به دست به یقه شدن نرسید، اما نشان‌دهنده رقابت شدید بین این دو بود.

نیمار و یوبانک جونیور دوستان صمیمی یکدیگر هستند و اینکه ستاره برزیلی الهلال مجبور شد بین این دو بوکسور بریتانیایی میانجی‌گری کند، یکی از اتفاقات جالب امشب بود.

2094139

به هر حال، از نظر ورزشی، این مبارزه نشان داد که کریس یوبانک جونیور به‌طور کامل بازگشته است و برای رقبای دیگر خود هم خط‌ونشان کشید.

دیدگاه‌ها