کد خبر : 2076437 | 22 مهر 1403 ساعت 07:28 | 23.5K بازدید | 7 دیدگاه

دلیل بدون تیم ماندن لینگارد مشخص شد

اینکه تیم نداشتم خواست خدا بود!

جسی لینگارد در مورد اتفاقاتی که باعث شد او پس از ترک ناتینگهام فارست مدت زیادی را بدون تیم بگذراند، صحبت کرد.

اینکه تیم نداشتم خواست خدا بود!

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک ۳۱ ساله پس از بیش از ۲۰ سال حضور در منچستریونایتد در سال ۲۰۲۲، به تیم‌هایی مانند لستر، بیرمنگام و وستهام قرض داده شد و سپس برای یک فصل به ناتینگهام فارست پیوست. سپس در پایان قراردادش در سال ۲۰۲۳، لینگارد بیش از شش ماه بدون تیم بود تا اینکه به اف‌سی سئول در کره جنوبی پیوست.

این بازیکن انگلیسی فاش کرد که در زمانی که بدون تیم بود، پاملا، مادربزرگش، بیمار شد. لینگارد بدون تیم بودن را فرصتی برای گذراندن وقت با خانواده‌اش در یک دوره سخت دید.

متأسفانه، مادربزرگ لینگارد در نوامبر ۲۰۲۳ درگذشت و پدربزرگش پس از آن دوران سختی را سپری کرد. ستاره سابق یونایتد معتقد است که وقفه در فوتبال به او فرصتی احساسی برای حمایت از خانواده‌اش داد.

او در یک ستون در تایمز نوشت: «پشت هر فوتبالیست داستانی وجود دارد که عموم مردم از آن آگاه نیستند و من دوست دارم شما داستان من را بدانید. این ممکن است توضیح دهد که چگونه به اینجا رسیدم و به بازیکنان دیگر که با مشکلات خصوصی دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند. در تابستان، زمانی که بدون تیم بودم، مادربزرگم بیمار شد. او زن شگفت‌انگیزی بود. او و پدربزرگم، در حالی که مادرم برای مدت طولانی‌ای از دوران کودکی‌ام با افسردگی مبارزه می‌کرد، من را بزرگ کردند.

2094137

اما در طول تابستان گذشته، او بیمار شد. او در بیمارستان بود و با اینکه سخت تمرین می‌کردم و دلم برای بودن در یک باشگاه تنگ شده بود، احساس می‌کردم که بدون قرارداد ماندنم کار خداوند است: من الان به تو تیم نمی‌دهم، باید در خانه بمانی و با خانواده‌ات باشی. بنابراین این کاری بود که انجام دادم. تا جایی که می‌توانستم با آن‌ها وقت گذراندم و در نوامبر، زمانی که مادربزرگم درگذشت، پدربزرگم هم وارد شرایط سخت‌تری شد. او افسرده بود و دچار سرگیجه می‌شد و خودش هم در بیمارستان بستری شد. او هم نیاز به مراقبت داشت و باید مراسم تشییع جنازه را سازماندهی می‌کردم و سخنرانی می‌کردم.

من معتقدم که همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد و در حالی که خانواده‌ام در حال رنج بودند، برای من مقدر شده بود که تیم نداشته باشم. با این حال، پس از کریسمس سال گذشته زمان بازگشت من فرا رسید.»

لینگارد در فوریه ۲۰۲۴ به اف‌سی سئول پیوست و با اینکه شروع زندگی او در کره جنوبی با مصدومیت مختل شد، به نظر می‌رسد که به خوبی در آنجا جا افتاده است.

دیدگاه‌ها