کد خبر : 2076434 | 21 مهر 1403 ساعت 23:28 | 27.1K بازدید | 83 دیدگاه

دور و دورتر: رونالدو به گل شماره 133 رسید

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۷ بازی مقابل لهستان بازهم برای پرتغال گلزنی کرد.

دور و دورتر: رونالدو به گل شماره 133 رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های پرتغال و لهستان در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا در پایان نیمه اول با برتری ۲-۰ یاران کریستیانو رونالدو به پایان رسید.

نکته قابل توجه بازی در نیمه نخست، بازهم درخشش و گلزنی کریستیانو رونالدو کاپیتان ۳۹ ساله تیم ملی پرتغال است که در دقیقه ۳۷ بازی توانست گل دوم سلسائو را وارد دروازه میزبان کند.

این گل روی درخشش محشر رافائل لیائو، وینگر این روزها آماده میلان به ثمر رسید چرا که ابتدا او توپ را درست در میانه میدان از مدافعان پرتغال تحویل گرفت و با استارت انفجاری خود به سمت دروازه لهستان رفت. او در کمتر از ۱۰ ثانیه با دریبل موفق سه بازیکن به محوطه جریمه لهستان رسید و با دروازه‌بان تک به تک شد. ضربه پای چپ او با بدشانسی به تیر راست عمودی لهستان برخورد کرد و سپس پشت شش قدم مقابل پای رونالدو افتاد تا او یکی از ساده‌ترین گل‌های ملی خود را در این بازی وارد دروازه حریف‌ کند.

2094131
2094130

این سومین گل پیاپی رونالدو در سومین هفته لیگ ملت‌های اروپا بود. فوق ستاره پرتغال در هفته نخست دروازه اسکاتلند را باز کرد و سپس‌ مقابل کرواسی در بازی دوم گلزنی کرد و حالا برای سومین بازی ملی متوالی موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش شد.

ضمن آنکه این گل شماره ۱۳۳ کریستیانو رونالدو برای تیم ملی پرتغال بود و او حالا اختلاف گل‌های ملی خود با لیونل مسی ۱۰۹ گله را به عدد ۲۴ افزایش داد. جالب آنکه رونالدو با به ثمر رساندن تنها ۱۳ گل دیگر برای پرتغال و رسیدن به عدد ۱۴۶، تعداد گل‌های ملی خود را از تعداد گل‌های خود برای منچستریونایتد که هفت سال در آن حضور داشت یعنی ۱۴۵ گل بیشتر خواهد کرد.

2094132

دیدگاه‌ها