کد خبر : 2076433 | 22 مهر 1403 ساعت 07:41 | 8K بازدید | 14 دیدگاه

علی نعمتی گفت از جو استادیوم خوشش آمده

گلر ازبکستان: گرفتن یک امتیاز از ایران خوب بود

اوتکیر یوسوپوف، سنگربان فولاد و تیم ملی ازبکستان می‌گوید که به دلیل غیبت کاتانچ، بازیکنان در بازی با ایران کمی تمرکز خود را از دست داده بودند.

گلر ازبکستان: گرفتن یک امتیاز از ایران خوب بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان در حال آماده‌سازی برای مسابقه مقابل امارات در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 است. دیروز و در حین برگزاری تمرینات، اوتکیر یوسوپوف، دروازه‌بان تیم، درباره دیدار با ایران و بازی‌های آینده نظرات خود را بیان کرد.

او گفت: «ما برای بازی مقابل ایران به خوبی آماده شده بودیم، اما کمی بدشانس بودیم. حتی گرفتن یک امتیاز هم نتیجه خوبی بود، زیرا ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب دارد. وقتی یک بازیکن بیشتر داشتیم، نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. اگر آن موقعیت‌ها را به گل تبدیل کرده بودیم، می‌توانستیم پیروز شویم.»

در ادامه یوسپوف در پاسخ به سوالی درباره مشکلات بازگشت از ایران به ازبکستان به دلیل نبود پرواز گفت: «ما در 6 اکتبر در تبریز بازی کردیم. به دلیل نبود پرواز، مجبور شدم بعد از بازی از طریق ارمنستان به باکو بروم. اما به دلیل بسته بودن مرز، مجبور شدم به ترکیه بروم. از تبریز با ماشین و طی 7 ساعت از کوه‌ها به شهر وان ترکیه رفتم. سپس از وان تا فرودگاه دو ساعت در راه بودم. اما همه بلیت‌های پرواز وان فروخته شده بود و مجبور شدم 6 ساعت در فرودگاه منتظر بمانم. بعد از آن با پرواز وان-آنکارا رفتم. در فرودگاه آنکارا 10 ساعت صبر کردم تا به تاشکند برسم.»

او درباره وضعیت تیم ملی ازبکستان در بازی با ایران افزود: «در بازی با ایران به نظر می‌رسید که بازیکنان کمی از لحاظ روانی به دلیل نبود مربی در شرایط خوبی نبودند و بازی تیم ما هم انسجام نداشت. تنها توانستیم یکی دو موقعیت ایجاد کنیم.»

آماده‌سازی برای بازی مقابل امارات چگونه پیش می‌رود؟ آیا نبود مربی تأثیرگذار نخواهد بود؟ او پاسخ داد: «البته که حضور سرمربی جایگاه خودش را دارد. اما آماده‌سازی تیم خوب پیش می‌رود و بازیکنان روحیه خوبی دارند و همه آماده جنگیدن هستند. ایران با تمرکز بر دفاع به خوبی بازی کرد و ما نتوانستیم از معدود موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم.»

او درباره واکنش هم‌تیمی‌هایش در تیم فولاد به عملکردش در بازی گفت: «بعد از بازی با هم‌تیمی‌ام در فولاد، علی نعمتی، صحبت کردم. او هم برای اولین بار با تیم ملی ایران بازی کرد. او گفت که برای اولین بار به ازبکستان آمده بود و از شهر، ورزشگاه و هواداران خوشش آمد و بازی هم به نظرش خوب بود.»

در پایان، یوسوپوف درباره تیم امارات و بازیکنان خارجی‌شده آن‌ها گفت: «من زیاد این موضوع را دنبال نمی‌کنم، اما جلال (ماشاریپوف) گفت که تعداد زیادی از بازیکنان برزیلی تابعیت امارات گرفته‌اند. فردا آن‌ها را تحلیل خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در بازی پیروز شویم و مردم خود را خوشحال کنیم.»

دیدگاه‌ها