کد خبر : 2076426 | 21 مهر 1403 ساعت 22:45 | 10.6K بازدید | 28 دیدگاه

برنامه ویژه فلیک: اولمو با آمادگی کامل در ال‌کلاسیکو

بارسلونا در سه بازی پیاپی به ترتیب به مصاف سویا، بایرن مونیخ و رئال مادرید خواهد رفت و کادر فنی در نظر دارند در دو بازی اول روی دنی اولمو ریسک نکنند.

برنامه ویژه فلیک: اولمو با آمادگی کامل در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو در آستانه بازگشت به میادین و کمک به بارسا در یک دوره دشوار است. خرید بزرگ تابستانی بارسا فصل را با عملکردی عالی آغاز کرده بود و در ۱۸۹ دقیقه سه گل به ثمر رسانده بود تا اینکه در ۱۵ سپتامبر مصدوم شد. اگر مشکلی پیش نیاید، اولمو آماده است تا پس از تعطیلات ملی بازگردد و به همین دلیل، کادر فنی بارسا برنامه‌ای تدریجی برای بازی او با هدف آماده شدن برای ال کلاسیکو در برنابئو مقابل رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

بهترین گلزن یورو در ۱۵ سپتامبر در جریان دیدار تیمش مقابل خیرونا با ناراحتی از زمین خارج شد. چند ساعت بعد تشخیص داده شد که او به دلیل آسیب‌دیدگی عضلانی در عضله دو سر ران پای راست مدت ۴ تا ۵ هفته از میادین دور خواهد بود.

در حال حاضر ایده این است که اولمو به تدریج به میادین بازگردد، بنابراین حضور او در بازی با سویا نباید بیش از ۳۰ دقیقه باشد. سپس نوبت به بازی با بایرن خواهد رسید، مسابقه‌ای با فشار بالا که کادر فنی در نظر دارد اگر مشکلی پیش نیاید، اولمو را ۴۵ دقیقه بازی دهد.

مرحله اصلی‌تر این دوره اما اولین ال‌کلاسیکوی فصل است که فلیک و دستیارانش می‌خواهند اولمو را برای این دیدار حساس به آمادگی کامل برسانند. برای همین برنامه‌ای ویژه را تدارک دیده‌اند تا با تمام قوا در مقابل مادریدی‌ها قرار بگیرند‌.

2094121

دیدگاه‌ها