کد خبر : 2076425 | 21 مهر 1403 ساعت 22:24 | 6.2K بازدید | 8 دیدگاه

وی‌ای‌آر باعث شد برد کرواسی خراب‌ نشود!

تیم ملی کرواسی با درخشش ایوان پریشیچ و لوکا مودریچ، با نتیجه ۲-۱ از سد اسکاتلند در لیگ ملت‌های اروپا گذشت.

وی‌ای‌آر باعث شد برد کرواسی خراب‌ نشود!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از گروه اول مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی کرواسی با حضور کاپیتان خود لوکا مودریچ با نتیجه ۲-۱ از سد میهمانش اسکاتلند گذشت و با شش امتیاز موقتا در جایگاه دوم پشت سر پرتغال قرار گرفت.

این دیدار با عملکرد بهتر کروات‌ها آغاز شد اما این اسکاتلند میهمان بود که در دقیقه ۳۳ بازی روی یک ضدحمله سریع توسط رایان کریستی به گل اول بازی رسید.

2094120

خوشحالی بازیکنان اسکاتلند بعد از گل تنها سه دقیقه طول کشید و میزبان خیلی زود توسط ایگور ماتانوویچ در دقیقه ۳۶ بازی را به تساوی کشاند. این گل روی پاس کاتبک عالی ایوان پریشیچ و ضربه تمام کننده ماتانوویچ به ثمر رسید.

بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید. نیمه دوم اما با بازی بهتر اسکاتلند از سر گرفته شد و آنها فاصله‌ای با زدن گل دوم خود مقابل کرواسی نداشتند که درخشش دومینیک لیواکوویچ این اجازه را به آنها نداد.

در دقیقه ۷۰ بازی اما یکی‌ از اولین حملات جدی یاران لوکا مودریچ در نیمه دوم، با ارسال عالی پریسیچ و ضربه برنا سوسا همراه شد که پس از واکنش ضعیف دروازه‌بان اسکاتلند، آندره کراماریچ در مقابل دروازه خالی توانست گل برتری‌ تیمش را به ثمر برساند.

2094119

حملات اسکاتلند برای جبران این گل نتیجه‌ای در پی نداشت و البته گل ۵+۹۰ چارلی آدامز به درستی توسط وی ای آر مردود اعلام شد و بازی با همان نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان زلاتکو دالیچ پایان یافت.

گفتنی است لوکا مودریچ، کاپیتان تمام نشدنی تیم ملی کرواسی، نود دقیقه در زمین حضور داشت و نمره عالی ۸.۴ را از سوی سایت فلش اسکور کسب کرد.

دیدگاه‌ها