کد خبر : 2076415 | 21 مهر 1403 ساعت 22:00 | 14K بازدید | 13 دیدگاه

دلیل مرگ ملی‌پوش یونانی قتل نیست

چهار روز‌ بعد از‌ مرگ جورج بالدوک، پزشکی قانونی یونان هرگونه احتمال قتل در پرونده او را رد و سکته قلبی را علت غرق شدن او و سپس مرگ در استخر دانستند.

دلیل مرگ ملی‌پوش یونانی قتل نیست

به گزارش "ورزش سه"، چهار روز بعد از مرگ تلخ جورج بالدوک، مدافع انگلیسی تیم پاناتینایکوس و تیم ملی یونان در استخر منزلش، پزشکی قانونی یونان با انتشار بیانیه‌ای احتمال قتل‌ او را به طور کامل تکذیب کرد.

در بیانه پزشکی قانونی یونان آمده است: "بعد از جمع آوری اطلاعات و بازبینی چندباره نیروهای پلیس از منزل بالدوک و همچنین کالبد شکافی از جسد او، احتمال هرگونه قتل به طور کامل رد می‌شود.

طبق گزارشات اولیه و با توجه به شواهد و قرائن، این بازیکن در حال شنا در استخر بوده که ناگهان دچار حمله قلبی شده و سپس‌ غرق می‌شود. یک پزشک متخصص قلب جسد او را بازبینی کرده و متوجه وجود عارضه ارثی مشکل قلبی در بدن او شده است و همین مورد باعث از دست دادن هوشیاری او در استخر شده است."

در همین راستا، رسانه یونانی مگا نیز با انتشار‌ گزارشی نوشت: "دوربین‌های مداربسته منزل بالدوک نشان می‌دهد که این بازیکن خیلی عادی لباس‌های شنا به تن کرده و در تصویر دیگر که از دوربین داخل حیاط ثبت شده است، او به شکل وارونه روی آب معلق است.

ضمن آنکه روی بدن بالدوک هیچگونه اثری از زحم یا کبودی مشاهده نشده که این مورد امکان هرگونه جنایت علیه او را رد می‌کند. البته که یک مایه ضدعفونی کننده و یک فنجان خالی قهوه نیز کنار استخر قرار داشته است.

دیدگاه‌ها