کد خبر : 2076400 | 22 مهر 1403 ساعت 05:06 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

هوملس‌ بعد از پست اعتراضی: به‌خاطر تب بازی‌ نکردم!

متس هوملس، مدافع باتجربه رم، مدعی شد علی‌رغم اینکه قرار بود مقابل مونزا به میدان برود اما سرماخوردگی و تب شدید مانع از این اتفاق شده است.

هوملس‌ بعد از پست اعتراضی: به‌خاطر تب بازی‌ نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت هفت هفته از رقابت‌های سری آ، متس هوملس، مدافع باتجربه آلمانی رم، هنوز حتی یک دقیقه برای جالوروسی به میدان نرفته است. اتفاقی که از دید رسانه‌های ایتالیایی منجر به عصبانیت شدید این بازیکن از شرایطش در رم شده است.

او هفته گذشته پستی با عکس‌های خود در سطح شهر رم در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و نوشت: "امیدوارم به زودی عکس‌های بازی برای رم هم به آلبومم اضافه شود."

با این حال اما هوملس در گفتگو با توتو مرکاتو، تایید کرد که قرار بود در بازی مقابل مونزا در هفته هفتم سری آ به میدان برود اما سرما خوردگی‌ و تب شدید مانع از این اتفاق شد.

2094084

او در این مورد گفت: "اول فصل به دلیل دوری از تمرینات گروهی، شرایط بازی در ترکیب رم را نداشتم اما هفته به هفته با تیم هماهنگ‌تر شدم و از نظر جسمانی نیز در وضعیت خوبی قرار داشتم.

همه چیز آماده اولین حضورم در ترکیب رم مقابل مونزا بود که بدشانسی آوردم و شب قبل از بازی تب شدیدی به سراغم آمد و باعث شد از مربی بخواهم که در ترکیب ابتدایی حضور نداشته باشم.

با این حال الان در وضعیت پایداری هستم و در تمرینات اخیر تیم حضور کامل داشتم. فکر می‌کنم در بازی مقابل اینتر بازهم از روی نیمکت کار را آغاز ‌کنم اما یقین دارم مقابل دیناموکیف در لیگ اروپا، برای اولین بار در ترکیب رم حضور خواهم داشت."

هوملس سپس‌ در مورد شرایط زندگی ‌در شهر رم گفت: "شدیدا به اینجا علاقه‌مند شدم. واقعا دوست دارم هر روز در ساحل تیبر قدم بزنم و تاریخ این شهر را نفس بکشم. کوپه‌های قدیمی، طرفداران تیم و غذاهای مخصوص رم از جمله دلایل علاقه شدیدم به این شهر به حساب می‌آید. ضمن آنکه پاستا غذای مورد علاقه من در رم بوده و همیشه اولویت اول من است."

دیدگاه‌ها