کد خبر : 2076398 | 22 مهر 1403 ساعت 04:33 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

خانه‌نشینی به مهاجم یونایتد سخت گذشت: وزن کم کردم!

راسموس هویلوند، مهاجم منچستریونایتد، می‌گوید در جریان پشت سر گذاشتن مصدومیت همسترینگ وزن کم کرده است.

خانه‌نشینی به مهاجم یونایتد سخت گذشت: وزن کم کردم!

به گزارش ورزش سه"، راسموس هویلوند که به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی از میادین دور بود، تایید کرده که با کاهش وزن مواجه شده است.

این مهاجم شروع فصل را به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ که در پیش فصل متحمل شد از دست داد و ستاره شیاطین سرخ از دور شاهد وضعیت نامناسب تیمش است.

با وجود آسیب دیدگی شدید، هویلوند ماه گذشته به ترکیب یونایتد بازگشت اما او اعتراف کرده که وزنش در مدت زمان نقاهت کاهش پیدا کرد.

این بازیکن 21 ساله در حال حاضر در اردوی تیم ملی دانمارک حضور دارد که در فیفا دی اکتبر قرار بود در لیگ ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا و دانمارک به میدان برود.

2094083

با وجود بازگشت به میادین، هویلوند اعلام کرد که ممکن است برای 90 دقیقه بازی مقابل اسپانیا آماده نباشد. هویلوند به میرر گفت: "عجله در کارها برای بازگشت و افزایش خطر آسیب دیدگی جدید، فایده‌ای ندارد. بدن من دوباره احساس خوبی دارد. شاید آماده باشم تا 90 دقیقه بازی کنم، اما اگر کمی هم از مغزم استفاده کنم، فکر نمی‌کنم 90 دقیقه بازی کردن مقابل اسپانیا ایده خوبی باشد.

من در این مدت کمی وزن کم کردم، اما مهم نیست. می‌دانم که کمی سبک‌تر بودن فوایدی دارد و کمی سنگین‌تر بودن هم چه فوایدی دارد. من روی ترازو و وزنم تمرکز نمی‌کنم. به این واقعیت عادت کرده‌ام که وزنم کمی نوسان دارد."

هویلوند پس از بازگشت از مصدومیت، 5 بار برای یونایتد به میدان رفته و یک گل نیز به ثمر رسانده است که آن گل به پورتو در لیگ اروپا زده شد. در مجموع، هویلوند پس از انتقال از آتالانتا در آگوست 2023، 17 گل در 43 بازی برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها