کد خبر : 2076389 | 21 مهر 1403 ساعت 19:41 | 18.5K بازدید | 42 دیدگاه

اخباری: وی‌ای‌آر باید برای همه تیم‌ها باشد

اعتراض سرمربی لیگ برتری: جدول لیگ واقعی نیست

سرمربی چادرملو اردکان ابراز امیدواری کرد وی‌ای‌آر در همه مسابقات لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد.

اعتراض سرمربی لیگ برتری: جدول لیگ واقعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری بعد از دیدار دوستانه چادرملو مقابل استقلال درباره شرایط تیم خود گفت: ما هنوز فوق‌العاده نیستیم. مسئولیت سنگینی برعهده ما است و باید مردم استان یزد را خوشحال کنیم. مسیر سختی پیش‌ رو داریم . تیم خوبی هم داریم اما باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم. دوندگی زیادی داریم، اما بچه‌ها باید بدانند که مسئولیت سختی تا پایان فصل داریم.

او ادامه داد: با شرایطی که از تیم‌ می‌بینم این قول را می‌توانم به هواداران بدهم که هفته به هفته بهتر شویم. ما تمرینات خوبی داشتیم و آماده بازی با خیبر خرم‌آباد هستیم.

سرمربی چادرملو درباره احتمال تقویت تیمش در نیم فصل بیان کرد: هنوز هفته‌های ابتدایی است و فرصت زیادی تا پایان نیم فصل باقی مانده است. برخی بازیکنان مصدومیت داشتند و تازه رسیدند. تا نیم فصل باید صبر کنیم و ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.

اخباری درباره اینکه بازی‌های چادرملو با VAR برگزار نمی‌شود، افزود: من بحثم این نیست که برای چادرملو حتما VAR باشد و برای بقیه نباشد. بحثم این است که اگر برای بقیه هست، برای ما هم باشد. جدول لیگ از نظر من جدول واقعی نیست. مگر می‌شود یک تیم از 6 گل زده 4 گلش را با VAR زده و ما هیچ. اگر VAR کامل برای همه بود نتایج تغییر می‌کرد. منتظریم این اتفاق بیفتد و عدالت رعایت شود.

دیدگاه‌ها