کد خبر : 2076379 | 21 مهر 1403 ساعت 19:27 | 2.2K بازدید | 5 دیدگاه

حمایت اینتر از اینزاگی: نترس، ما هوات رو داریم!

باشگاه اینتر در شرایط سختی که سیمونه اینزاگی تجربه می‌کند به حمایت از این مربی ادامه می‌دهد.

حمایت اینتر از اینزاگی: نترس، ما هوات رو داریم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر به سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، که در هفته‌های اخیر به دنبال تحقیقات اخیر پلیس و مصاحبه تند لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تحت فشار قرار گرفته، ایمان دارد و همچنان از او حمایت می‌کند.

اگرچه اینزاگی شخصاً تحت بازجویی قرار نگرفته اما به پرونده دستگیری طرفداران افراطی اینتر و میلان ارتباط دارد. پس از دستگیری 19 نفر در پایان ماه سپتامبر توسط پلیس که مورد بازجویی قرار گرفتند، 16 نفر از آن‌ها با گروه‌های اولتراهای دو باشگاه اینتر و میلان ارتباط داشتند.

شنود تماس‌های تلفنی اینزاگی مشخص کرد که این مربی با یکی از اولتراهای دستگیر شده، مارکو فردیکو، در رابطه با تهیه بلیت‌های بیشتر برای فینال لیگ قهرمانان 2023 مقابل منچسترسیتی، ارتباط داشته است.

به غیر از این ماجرا که هنوز تحقیقات پلیس درباره آن ادامه دارد، اینزاگی در جریان کنفرانس مطبوعاتی اخیر لوچانو اسپالتی هم به شدت توسط سرمربی تیم ملی ایتالیا مورد انتقاد قرار گرفت.

2094042

اسپالتی با کنایه نسبت به اتهامات علیه اینزاگی صحبت کرد و به نوعی ارتباط این مربی با پرونده مطروحه را عمدی دانست که باعث شد هم مربی و هم باشگاه اینتر از اظهارات مربی تیم ملی ناراحت و شوکه شوند.

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت در این باره نوشت: "چند هفته گذشته برای اینزاگی در سطح شخصی در خارج از زمین پیچیده بوده، اما اینتر همچنان به مربی خود ایمان کامل دارد و آماده است از او حمایت کند و تا پایان فصل 25-2024 این مربی را حفظ کند."

دیدگاه‌ها