کد خبر : 2076377 | 22 مهر 1403 ساعت 04:04 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

مارتین رایندرز:

پسرم را قانع کردم به بارسلونا نرود!

مارتین رایندرز، پدر تیانی بازیکن فعلی میلان، می‌گوید پسرش با توصیه او پیشنهاد بارسلونا را رد کرد و در نهایت به میلان پیوست.

پسرم را قانع کردم به بارسلونا نرود!

به گزارش "ورزش سه"، تیانی رایندرز قبل از انتقال به سن سیرو در تابستان گذشته، مشتریان زیادی داشت و پدرش توضیح داده که چرا علی‌رغم صحبت‌هایی که با دکو داشت، تصمیم گرفت پسرش را از بارسلونا دور کند.

مارتین رایندرز، فوتبالیست سابق که در لیگ هلند هم بازی کرده، تایید کرد که بارسلونا و همچنین کل باشگاه‌های لیگ برتر در تابستان گذشته به دنبال جذب پسرش بودند. او همچنین تایید کرد که بارسلونا تنها باشگاهی بود که مستقیماً با آن‌ها تماس گرفت.

مارتین رایندرز در گفتگو با روزنامه هلندی آلگمن داگبلاد گفت: "من به پسرم توصیه کردم که پیشنهاد بارسلونا را رد کند. او می‌توانست در آنجا یک بازیکن ذخیره باشد و مانند بسیاری دیگر از بازیکنان هلندی در خارج از کشور، شکست بخورد.

2094030

از باشگاه‌های انگلیسی هم پیشنهاداتی وجود داشت اما من فقط با واسطه با آن‌ها صحبت کردم. تنها با بارسلونا ارتباط مستقیم داشتم و خودم با دکو به عنوان مدیر ورزشی باشگاه صحبت کردم. اول باورم نمی‌شد، باید عکس پروفایلش را چک می‌کردم تا ببینم واقعاً خودش است یا نه.  

البته ما از پیشنهاد بارسلونا راضی بودیم، اما آن‌ها به دنبال جایگزینی برای سرخیو بوسکتس بودند و من بلافاصله به پسرم گفتم که او چنین بازیکنی نیست. به پسرم توضیح دادم که ویژگی‌هایی مدنظر بارسلونا را ندارد و قبل از اینکه بفهمد، در نهایت نیمکت‌نشین می‌شود."

دیدگاه‌ها