کد خبر : 2076375 | 21 مهر 1403 ساعت 19:10 | 8.1K بازدید | 15 دیدگاه

این بار خبری از منتقدین نبود؛

جلسه سرنوشت ساز و محرمانه شمسایی با تاج

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از ترک نشست جنجالی در هفته گذشته، این بار جلسه‌ محرمانه‌ای با مهدی تاج داشت که همچنان رسانه فدراسیون فوتبال جزئیات دقیقی را منتشر نکرده است.

جلسه سرنوشت ساز و محرمانه شمسایی با تاج

به گزارش "ورزش سه"، آنچه مقرر شده بود سرانجام صبح امروز برگزار شد و وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، در جلسه کمیته فنی در محضر تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و مجید جلالی، مسئول کمیته فنی حضور پیدا کرد و توضیحات لازم در خصوص عملکرد تیم ملی و اتفاقات رخ داده قبل و پس از جام جهانی را ارائه داد. در حالی که پیش از این، جلسه کمیته فنی با حضور اعضای کمیته فنی و برخی از پیشکسوتان با ترک شمسایی از نشست نیمه تمام و بی‌نتیجه مانده بود. 

سرمربی تیم ملی فوتسال که به خواسته خود پیرامون جلسه محرمانه با مهدی تاج رسید، باید دید در آینده روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست یا خیر و تا به نشر این مطلب، سایت فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی به نشست چهار نفره نکرده است.

2094027

گفتنی است، در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها چند گزینه مربیگری در تیم ملی فوتسال ایران را مطرح کرده بودند و باید دید چه سرنوشتی برای نیمکت تیم ملی فوتسال رقم خواهد خورد.

تیم ملی فوتسال با هدایت وحید شمسایی در جام جهانی 2024 با شکست در مرحله یک هشتم مقابل مراکش حذف شد و تنها دستاورد بهترین گلزن سابق جهان در قامت مربیگری تیم ملی، قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 بوده است.

دیدگاه‌ها