کد خبر : 2076373 | 21 مهر 1403 ساعت 19:07 | 12.4K بازدید | 22 دیدگاه

داویده فراتسی:

ایتالیا حق ندارد دوباره جام جهانی را از دست بدهد

داویده فراتسی، هافبک اینتر، می‌گوید ایتالیا نمی‌خواهد دوباره فرصت حضور در جام جهانی را از دست بدهد و به همین دلیل لیگ ملت‌های اروپا را با جدیت دنبال می‌کنند.

ایتالیا حق ندارد دوباره جام جهانی را از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز دوشنبه لیگ ملت‌های اروپا مقابل رژیم صهیونسیتی در اودینه شرکت کرد.

ایتالیا دو برد و یک تساوی از سه بازی اخیر خود به دست آورده، از جمله برد مهم خارج از خانه مقابل فرانسه، اما در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 توسط سوئیس در تابستان گذشته حذف شد و تیم لوچانو اسپالتی در این مسابقات دور از انتظار عمل کرد.

فراتسی در مورد پیشرفت ایتالیا از زمان ناکامی در یورو گفت: "چیزی که در طول مسابقات یورو از دست می‌دادیم، لذتی بود که در زمین بازی مقابل بلژیک دیدیم، گذراندن روزهای زیادی در محیطی که شاد و دوستانه نبود روی عملکرد هر بازیکنی تأثیر می‌گذارد. فشارهای خارجی و داخلی بسیار زیاد بود. در نهایت، ما آن را با خود به زمین می‌بردیم و در کل یورو برای ما سفر جالبی نبود.

همیشه تیم‌های ملی قوی‌تر از ما هم بوده‌اند، اما چیزی که همیشه تفاوت ایجاد می‌کرده، آن روحیه ایتالیایی است. چندی پیش استعدادهای بیشتری در تیم ملی وجود داشت، اما روحیه چیزی است که تفاوت را رقم می‌زند. شکست دادن فرانسه در پاریس، بازی کردن مانند آنچه در آن 40 دقیقه مقابل بلژیک انجام دادیم، نشان دهنده قدرت ما بود‌، این نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی هستیم."

2094024

زمان بازی کم در اینتر؟

بهتر از سال گذشته است (با خنده.) جدا از شوخی، من آقای اینزاگی را درک می‌کنم و به همین دلیل است که هرگز سعی نکرده‌ام کسی را در این مورد اذیت کنم. ما چهار نفر و همه بازیکنان سطح بالایی هستیم، این برای مربی آسان نیست. سال گذشته در تیمی ظاهر شدم که به تازگی اسکودتو را برده و به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود، مشخص است که کار آسانی نداشتم.

لوچانو اسپالتی؟

زمانی که به ماه سپتامبر رسیدیم، در سالن بدنسازی با او صحبت کردم، مربی به من گفت که برای من احترام زیادی قائل است، اما همچنین من کسی هستم که بیشتر از همه آزارش می‌دهم. او چیزی را در من دید که دوست داشت و اکنون انتقادات از بین می‌رود چون من آنچه را که گفته بود، انجام داده‌ام.

وقتی اسپالتی به بازیکنان ایتالیا گفت که ناکامی در یورو 99 درصد تقصیر اوست، من قبول نکردم. او می‌توانست نقش کمرنگ‌تری را انتخاب کند چون ما همان‌هایی بودیم که در زمین حضور داشتیم و برای بازیکنانی مثل ما این که نمی‌توانند دو پاس درست ارسال کنند، غیرقابل درک است.

تغییرات سیستم ایتالیا؟

بازی کردن در ترکیب قبلی برای من کمی سخت‌تر بود. من هافبک تهاجمی بودم اما انتظار بیشتری وجود داشت که به عقب برگردم و در دفاع کمک کنم.

جاه طلبی برای جام جهانی؟

ایتالیا نمی‌تواند و نباید دوباره فرصت صعود به جام جهانی را از دست بدهد. ما لیگ ملت‌ها را خیلی جدی می‌گیریم چون روی گروه‌ها برای قرعه‌کشی جام جهانی تاثیر می‌گذارد. تمام تلاش خود را برای کسب مقام اول در گروه انجام خواهیم داد. به طور کلی، ما نمی‌توانیم اشتباه کنیم، چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد.

دیدگاه‌ها