کد خبر : 2076364 | 21 مهر 1403 ساعت 18:12 | 9.9K بازدید | 7 دیدگاه

اوج بدشانسی: هشتمین مصدوم روی دست ناگلزمان!

یولیان ناگلزمان به دلیل مصدومیت کریس فوریش، وینگر اشتوتگارت را در بازی مقابل هلند در اختیار ندارد.

اوج بدشانسی: هشتمین مصدوم روی دست ناگلزمان!

به گزارش "ورزش سه"، کریس فوریش دو بازی در مونیخ را از دست خواهد داد. هم بازی برای تیم ملی آلمان در لیگ ملت‌های اروپا و هم بازی با اشتوتگارت در بوندس‌لیگا باید بدون این بازیکن برگزار شود.

کریس فوریش در جریان پیروزی 2-1 تیم ملی آلمان مقابل بوسنی و هرزگوین دچار پارگی فیبر عضلانی در ناحیه کشاله ران شد. این خبر بعدازظهر شنبه به طور رسمی توسط اتحادیه فوتبال آلمان و باشگاه اشتوتگارت اعلام شد.

این بدان معنی است که این بازیکن تهاجمی روز دوشنبه در مونیخ مقابل هلند در میان بازیکنان مدنظر یولیان ناگلزمان غایب خواهد بود.

همچنین زمانی که اشتوتگارت عصر شنبه آینده برای بازی مقابل بایرن مونیخ آماده می‌شود، فوریش در دسترس نخواهد بود. اشتوتگارت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: "این بازیکن 26 ساله زودتر از موعد از تیم ملی جدا می‌شود و احتمالا دو تا سه هفته دیگر در اختیار کادر‌ فنی نخواهد بود."

2094000

ناگلزمان در فیفا دی اکتبر اوج بدشانسی را تجربه کرد و فوریش به هشتمین بازیکنی تبدیل شد که او به دلیل مصدومیت اردوی آلمان را ترک می‌کند.

پیش از این بازیکن، بنجامین هنریخس از لایپزیش، جمال موسیالا از بایرن مونیخ، کای هاورتز از آرسنال، رابین کوخ از آینتراخت فرانکفورت و دیوید رائوم از لایپزیش، همگی به دلیل مصدومیت‌های مختلف از فهرست ناگلزمان کنار گذاشته شدند. همچنین قبل از اینکه فهرست سرمربی آلمان اعلام شود نیکلاس فولکروگ، مهاجم وستهام و مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، به دلیل آسیب دیدگی این اردو را از دست داده بودند.

دیدگاه‌ها