کد خبر : 2076356 | 21 مهر 1403 ساعت 17:32 | 19.8K بازدید | 7 دیدگاه

همه چیز تحت کنترل حسن زاده؛

رونالدو و مسی نه، این ستاره ایرانی متوقف نمی‌شود!

علی اصغر حسن‌زاده، فوق ستاره فوتسال ایران و دارنده بیشترین عنوان مرد سال آسیا در قاره کهن، همچنان در مس سونگون ورزقان با توپ جادو می‌کند.

رونالدو و مسی نه، این ستاره ایرانی متوقف نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بازی در سالن باشکوه پورشریفی در نهایت با پیروزی سخت و نزدیک میزبان یعنی مس سونگون ورزقان برابر سن ایچ ساوه به پایان رسید، اما تیم حمید بی‌غم برای مدت طولانی پیش از بازی با توجه به محرومیت و مصدومیت‌ها عرق کرده بود و مدعیان قهرمانی روی توقف آن‌ها مقابل تیم دردسرساز سن ایچ حساب ویژه‌ای باز کرده بودند. اما یک سالنی‌باز قهار، ورای همه بازیکن‌ها چهره قهرمانان را داشت و با ترکیبی از هم‌تیمی‌های جوان و سربازان کهنه‌کار به امتیازات افزایش داد و یک پیروزی چشمگیر به ارمغان آورد.

علی اصغر حسن‌زاده، رباینده پنج توپ طلای فوتسال آسیا که چندی پیش با پنجمین حضور خود در جام جهانی در سیاهه اساتید فوتسال دنیا ایستاد، نمایش بی‌عیب‌ونقصی برابر سن ایچ ارائه داد و در کنار عملکرد فوق‌العاده علی صمیمی، بهترین بازیکنان میدان بودند.

حسن زاده در این صف آرایی، در دو پست عقب‌گیر و فلنک چپ به میدان رفت و وظایف سایر بازیکنان مصدوم و محروم را به دوش کشید. نباید فراموش کرد، ما داریم از بازیکنی 36 ساله تعریف می‌کنیم که همیشه در فصول اخیر توقف نشدنی بوده است و کتاب رکوردها را بازنویسی می‌کند.

2093991

به نظر می رسید شاگردان بی‌غم به تساوی هم مقابل سن ایچ رضایت بدهند، اما حضور حسن‌زاده و نمایش قابل توجه و متعاقب او هر سه امتیاز را از آن لاله‌های نارنجی کرد و نتیجه پایانی بیانگر هجوم برای صدرنشینی بود.

2093992

دیدگاه‌ها