کد خبر : 2076351 | 21 مهر 1403 ساعت 17:17 | 14.5K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی: جانشین مدیر محبوب گواردیولا معرفی شد

باشگاه منچسترسیتی تأیید کرد که تکسیکی بگیریستاین در‌ پایان فصل از این باشگاه جدا می‌شود و هوگو ویانا مدیر ورزشی جدید این باشگاه است.

رسمی: جانشین مدیر محبوب گواردیولا معرفی شد

به گزارش "ورزش سه" پس از 12 فصل به عنوان مدیر ورزشی منچسترسیتی، تکسیکی بگیریستاین در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد. این اتفاق بزرگ را باشگاه انگلیسی طی بیانیه‌‌ای رسمی اعلام کرد.

جانشین این مدیر اسپانیایی، هوگو ویانا خواهد بود که از اسپورتینگ پرتغال می‌آید و در تابستان آینده یعنی سال 2025 کار خود را در منچسترسیتی آغاز خواهد کرد.

با این حال، بگیریستاین ماه‌ها قبل از جدایی خود به این مدیر پرتغالی کمک خواهد کرد تا روند انتقال این وظیفه مهم به مدیر جدید تسهیل شود.

این مدیر اسپانیایی با توجه به شناختی که زمان همکاری با پپ گواردیولا در بارسلونا داشت، موفق شد این مربی را به انگلیس ببرد و اتفاقات بزرگی را در تاریخ این باشگاه از جمله قهرمانی در چمپیونزلیگ رقم زد.

در بیانیه رسمی باشگاه منچسترسیتی آمده است: "منچسترسیتی می‌تواند تأیید کند که تکسیکی بگیریستاین در پایان فصل 25-2024 از سمت خود به عنوان مدیر ورزشی باشگاه کناره‌گیری خواهد کرد.

پس از دوازده سال پر از جام در ورزشگاه اتحاد، تکسیکی پس از حضور باشگاه در جام باشگاه‌های جهان تابستان امسال، پست فعلی خود را ترک خواهد کرد و هوگو ویانا از اسپورتینگ لیسبون جانشین او خواهد شد.

2093976

ویانا نقش جدید خود را در تابستان 2025 آغاز خواهد کرد، اما در ماه‌های منتهی به آن با تکسیکی همکاری خواهد کرد تا این انتقال به مرور صورت بگیرد. ما مشتاقانه منتظریم تا در پایان فصل به خدمات بی‌نظیر تکسیکی در منچسترسیتی ادای احترام کنیم."

دیدگاه‌ها