کد خبر : 2076350 | 21 مهر 1403 ساعت 17:07 | 25.7K بازدید | 13 دیدگاه

جدال دوباره با نساجی؛

حریف پرسپولیس قبل از السد مشخص شد

شاگردان گاریدو در دیداری تدارکاتی رودرروی نساجی مازندران قرار می‌گیرند.

حریف پرسپولیس قبل از السد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه قبلی سازمان لیگ باید روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر به مصاف ملوان انزلی می‌رفت که به‌خاطر تعدد ملی‌پوشان، مسابقه این دو تیم معوقه اعلام شد تا سرخ پوشان یک بازی تدارکاتی را برنامه‌ریزی کنند.

شاگردان گاریدو طبق هماهنگی انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس، قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری به جای مسابقه رسمی، در یک دیدار دوستانه به مصاف نساجی مازندران بروند که بازی این تیم هم لغو شده است.

نساجی مازندران نیز قرار بود روز پنجشنبه، 26 مهر در اصفهان به مصاف سپاهان برود که این مسابقه هم به دلیل ملی پوشان پرشمار طلایی پوشان لغو شد تا شاگردان ساکت الهامی در دیداری دوستانه مقابل پرسپولیس قرار بگیرند.

پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده در سومین دیدارش در لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت که سرخ پوشان برای قرار گرفتن بازیکنان خود در شرایط بازی، مسابقه دوستانه با نساجی را تدارک دیده‌اند.

سرخ پوشان قبل از دیدار آسیایی مقابل الاهلی عربستان هم در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی رفته بودند که آن بازی با برتری دو بر صفر پرسپولیس پایان یافت.

دیدگاه‌ها