کد خبر : 2076349 | 21 مهر 1403 ساعت 16:57 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار زرخانلی سکان‌دار جدید سفیر؛

پایان سه سال حضور متوالی سرمربی لیگ برتری

حمید نصیری، مربی سال‌های اخیر تیم سفیرگفتمان تهران، پس از جدایی رضا زرخانلی، با تصمیم مدیران باشگاه تهرانی به عنوان سرمربی جدید منصوب شد.

پایان سه سال حضور متوالی سرمربی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیگ برتری سفیرگفتمان تهران پیش از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران با غیبت سرمربی خود رضا زرخانلی در تمرینات روبه‌رو شد. در شرایطی که همچنان ترک کار از سوی زرخانلی بدون هیچ استعفا و اطلاع برای اهالی فوتسال و مدیران تیم پایتخت مبهم و عجیب است، باشگاه تهرانی تصمیم گرفت از دستیار وی حمید نصیری به عنوان سرمربی جدید رونمایی کند.

زرخانلی به مدت سه فصل هدایت تیم سفیرگفتمان تهران را بر عهده داشت و در بحث بازیکن‌سازی موفق عمل کرد. به هر حال با جدایی غیرمنتظره‌ او باشگاه تصمیم گرفت سکان کار را به مربی وفادار و کاپیتان سابق تیم شهید منصوری قرچک بسپارد.

2093973

نصیری در بازی گذشته سفیرگفتمان مقابل فولاد زرند که با تساوی یک بر یک همراه بود، به عنوان نفر نخست روی نیمکت حضور داشت و حالا رسانه این باشگاه رسما از او به عنوان سرمربی جدید یاد کرد.

سفیرگفتمان تهران هم اکنون با 7 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و هفته آینده در اراک دیداری حساس و سرنوشت ساز مقابل ایرالکو خواهد داشت. لازم به ذکر است، مدیران تیم تهرانی به زودی طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی از دلایل جدایی زرخانلی پرده برمی‌دارند.

دیدگاه‌ها