کد خبر : 2076346 | 21 مهر 1403 ساعت 16:52 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

اگر دوشان تا ژانویه تمدید نکند

یوونتوس بهترین بازیکنش را می‌فروشد

کوریره دلو اسپورت امروز نوشت که یوونتوس همین تابستان دوشان ولاهوویچ، بهترین گلزن خود، را در صورت عدم تمدید قرارداد، می‌فروشد.

یوونتوس بهترین بازیکنش را می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 24 ساله تا تابستان 2026 با یوونتوس قرارداد دارد. یوونتوس با علم به اینکه او در تابستان وارد آخرین سال قرارداد خود می‌شود، در صورت عدم توافق برای قرارداد جدید در ژانویه، به دنبال فروش او خواهد بود.

بیانکونری‌ می‌خواهند از موقعیتی مشابه با فدریکو کیه‌زا اجتناب کند، که در تابستان با دستور موتا از ترکیب یوونتوس خارج شد و هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده بود. او در نهایت به لیورپول رفت.

یووه آماده است تا در آینده نزدیک با ولاهوویچ پای میز مذاکره بنشیند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است در هفته‌های آینده مذاکراتی انجام شود، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند به احتمال زیاد در ژانویه اتفاق می‌افتد.

2093971

ولاهوویچ یکی از پردرآمدترین بازیکنان سری آ است و پاداش‌های قابل توجهی نیز در قراردادش گنجانده شده است. این پاداش‌ها فصل به فصل افزایش می‌یابد و یک قرارداد جدید می‌تواند به باشگاه کمک کند این هزینه را در چند سال دیگر تقسیم کند.

قرارداد ولاهوویچ موضوع مهمی برای یوونتوس است، اما در حال حاضر بزرگترین اولویت نیست. در حال حاضر، یافتن جایگزینی برای برمر مصدوم هدف اصلی سران یووه است. اگر دو طرف نتوانند بر سر تمدید قرارداد به توافق برسند، فروش ولاوویچ "حتمی" می‌شود.

دیدگاه‌ها