کد خبر : 2076343 | 21 مهر 1403 ساعت 16:43 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

اتحاد پیکانی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر (عکس)

صدرنشین لیگ دسته اول عزم خود را برای بازگشت به لیگ برتر جزم کرده؛ آنها امروز در جلسه‌ای برای کسب موفقیت متحد شدند.

اتحاد پیکانی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته ششم لیگ دسته اول بردی مهم را مقابل فجرسپاسی شیراز به دست آورد و صدرنشین شد تا اعضای تیم با روحیه بهتری کار خود را در لیگ یک ادامه بدهند. بعد از پیروزی ارزشمند پیکان در لیگ یک، رسول خطیبی مدیرعامل نام آشنای این باشگاه در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی حضور یافت و از آنها خواست که بدون غرور کار خود را از سر بگیرند و برای برد در بازی‌های بعدی تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

خطیبی که خودش در قامت سرمربی سابقه صعود به لیگ برتر را دارد، حالا به عنوان مدیرعامل پیکان به دنبال تحقق این امر است و در نشست صمیمانه‌ای که با خودروسازان داشت، سعی کرد برخی مسائل و تجربیات خود را به اعضای تیم انتقال بدهد.

2093966

مدیرعامل پیکان با تشکر از اعضای تیمش بابت موفقیت‌های اخیر ابراز امیدواری کرد آنها در دیدارهای آینده نیز با دست پر از زمین خارج شوند و از آنها خواست به دیدارهای لیگ به چشم جام حذفی نگاه کنند و در همه بازی‌ها برای برد بجنگند.

در جلسه امروز پیکانی‌ها، امیدرضا روانخواه سرمربی جوان و باتجربه خودروسازان هم دقایقی به صحبت پرداخته و از حمایت‌های رسول خطیبی در راستای مهیا کردن امکانات لازم برای موفقیت تشکر کرده است. مجتبی حقدوست کاپیتان خودروسازان هم از رسول خطیبی بابت شرایط مناسبی که در راه حضور پرقدرت تیم در لیگ دسته اول فراهم کرده قدردانی و ابراز امیدواری کرد که اعضای تیم با کسب نتایج مطلوب و در نهایت صعود به لیگ برتر پاسخ اعتماد مجموعه ایران‌خودرو را بدهند.

2093968

در این جلسه صمیمانه همه اعضای تیم فوتبال پیکان بار دیگر اتحاد خود را به رخ کشیدند و برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ دسته اول همدل شدند.

دیدگاه‌ها