کد خبر : 2076336 | 21 مهر 1403 ساعت 16:15 | 12K بازدید | 27 دیدگاه

کوکوریا: در آن صحنه پنالتی جلوی آلمان از ترس مردم!

مارک کوکوریا، مدافع اسپانیا، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، لحظات ترسناک بازی مقابل آلمان در یک چهارم نهایی یورو 2024 را به یاد می‌آورد.

کوکوریا: در آن صحنه پنالتی جلوی آلمان از ترس مردم!

به گزارش "ورزش سه"، بی‌پرده و در صداقت کامل. مارک کوکوریا اینگونه به یکی از حساس‌ترین لحظاتی که در جام ملت‌های اروپا تجربه کرد، اشاره می‌کند. این اتفاق در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلمان رخ داد.

به طور مشخص در دقیقه 106 شوت جمال موسیالا در محوطه جریمه به دست مدافع اسپانیایی برخورد کرد. اقدامی که به دنبال آن ژرمن‌ها درخواست پنالتی کردند اما آنتونی تیلور به عنوان داور بازی چنین اعتقادی نداشت.

سپس گل دوم اسپانیا توسط میکل مرینو در دقیقه 119 به ثمر رسید، گلی که شاگردان لوئیس دلافوئنته با آن به نیمه نهایی مسابقات راه یافتند.

کوکوریا اکنون در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت آن لحظه پرتنش را دوباره مرور می‌کند: "خدای من، چه صحنه ترسناکی. همان لحظه خودم را خراب کردم! بعد به داور نگاه کردم و مطمئن شدم: پنالتی نیست!

2093956

با خودم گفتم: «آرام باش. اما من تا زمانی که بازی دوباره شروع نشده بود نمی‌توانستم آرام باشم. خب حالا می‌آیند می گویند پنالتی بود، چرا؟ مشکل واقعی این است که یک سردرگمی بزرگ وجود دارد.»"

یکی از کسانی که معتقد بود داور باید پنالتی اعلام می‌کرد، تونی کروس است. کروس گفته بود: "سه ماه طول کشید تا متوجه شوند که یک خطای پنالتی رقم خورده است، چیزی که تقریباً همه می‌توانند در یک ثانیه آن را ببینند. الان چون به صورت رسمی اعلام شده، می‌توانم بگویم که قهرمان اروپا شدم؟ من اینطور فکر نمی‌کنم."

علاوه بر آن حادثه، کوکوریا در این مصاحبه درباره یکی از بدترین لحظات زندگی خود نیز صحبت کرد. این اتفاق در لندن اتفاق افتاد.

کوکوریا گفت: "روز بازی بین تیم‌های برزیل و صربستان در جام جهانی، دزدها به خانه ما نفوذ کردند، ما در طبقه پایین بازی را تماشا می‌کردیم، دزدها طبقه بالا بودند. همسرم بالا رفت و با آن‌ها روبرو شد. خوشبختانه آن‌ها فرار کردند ولی ما به هتل رفتیم."

دیدگاه‌ها