کد خبر : 2076329 | 21 مهر 1403 ساعت 15:44 | 24.5K بازدید | 32 دیدگاه

سفر با هماهنگی بود

موافقت رئال با درخواست پرحاشیه امباپه

در فرانسه اطمینان می‌دهند که کیلیان امباپه پنجشنبه با رضایت رئال مادرید به استکهلم سفر کرده بود.

موافقت رئال با درخواست پرحاشیه امباپه

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب و زمان بازی فرانسه در لیگ ملت‌ها، امباپه در کلابی شبانه در استکهلم دیده شد. به گزارش روزنامه "افتونبلادت"، وینگر رئال مادرید پس از صرف شام در رستورانی در استکهلم، شب را در یک کلوپ شبانه در پایتخت سوئد به همراه چند تن از دوستانش گذراند.

سفری که با توجه به همزمانی بازی فرانسه و مهمتر از همه به دلیل اینکه امباپه برای بهبودی مصدومیتش همراه تیم ملی نرفته بود، در فرانسه جنجال زیادی به پا کرد. بسیاری از فرانسوی‌ها از این قضیه خشمگین شده‌اند.

2093948

رادیو مونته کارلو مدعی شد که باشگاه مادریدی از سفر امباپه اطلاع داشته و از این بابت هیچ مشکلی ایجاد نکرده است. از سوی دیگر، رئال مادرید معتقد است که در روزهای تعطیل، بازیکنان آزادند تا هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند.

امباپه در روزهای تعطیل برنامه خاصی را دنبال می‌کند تا از مصدومیت عضلانی خود خلاص شود و مهمتر از همه، یک پیش فصل کوچک را انجام دهد. پینتوس، بدنساز رئال، برای این مهاجم برنامه‌ای طراحی کرده است تا بهترین شرایط بدنی خود را به دست آورد. امباپه به دلیل جام ملت‌های اروپا به سختی توانست پیش فصل خوبی داشته باشد. رادیو مونته کارلو می‌گوید سفر به استکهلم برنامه‌های بدنسازی او را تحت تاثیر قرار نداده و امباپه مانند بقیه بازیکنانی که به اردوی تیم‌های ملی خود حاضر نرفته‌اند، از پنج روزی که آنچلوتی به آنها مرخصی داده، لذت می‌برد.

دیدگاه‌ها