کد خبر : 2076319 | 22 مهر 1403 ساعت 02:44 | 5.9K بازدید | 8 دیدگاه

تغییرات مثبت بارسا با مرد آلمانی

با فلیک از تمرین کردن متنفر شده‌ایم!

در بارسا به کنایه از شدت تمرینات هانسی فلیک و دستیارانش در هر جلسه می‌گویند و اینکه در خانه دیگر نای تمرین اضافه ندارند.

با فلیک از تمرین کردن متنفر شده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، موندو دپورتیوو نوشته است، یکی از تغییرات محسوس با آمدن هانسی فلیک به بارسلونا قضیه آمادگی بدنی بازیکنان است. مربی آلمانی بر خلاف ژاوی به آمادگی بدنی بازیکنانش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

در واقع، حتی قبل از انتخاب فلیک به عنوان جانشین ژاوی روی نیمکت، هم خوان لاپورتا و هم مدیر ورزشی، دکو، متوجه شدند که آمادگی بدنی یکی از نقاط ضعف تیم است و تصمیم گرفتند خولیو توس، کارشناس شناخته شده را به خدمت بگیرند. 

کارهای فیزیکی که بازیکنان بارسا اکنون در کمپ تمرینی انجام می‌دهند، چه در زمین و چه در سالن بدنسازی، شامل فشار با شدت بالاست.

 تا قبل از این فصل و صرف نظر از اینکه چه کسی روی نیمکت بارسا بود، برای بازیکنان بارسلونا معمول بود که نه تنها یک فیزیوتراپ شخصی، بلکه یک مربی بدنسازی اختصاصی نیز داشته باشند.

حتی یکی از بازیکنان بارسا به کنایه می‌گوید که وقتی به خانه برمی‌گردند، فقط دوست دارند استراحت کنند و شرایط به گونه‌ای است که از تمرین در خانه متنفر شده‌اند.

در واقع این قضیه فقط منحصر به بارسلونا هم نبود. با این حال، با آمدن فلیک و کادر جدید بدنسازی به سرپرستی توس و با حضور پپه کنده، رافا مالدونادو و خرمن فرناندز، شدت و حجم کار به حدی است که فوتبالیست‌ها نیازی به کار اضافی در خانه ندارند.

رویکردی که هم فلیک و هم کادرش دارند این است که بازیکنان تمام تلاش خود را در جلسات تمرینی برنامه ریزی شده به کار می‌گیرند و سپس از زمان حضور در خانه برای استراحت و ریکاوری استفاده کنند، چیزی که به همان اندازه مهم است تا بتوانند بهترین عملکردشان را در زمین نشان دهند.

دیدگاه‌ها