کد خبر : 2076317 | 21 مهر 1403 ساعت 14:46 | 64.1K بازدید | 64 دیدگاه

وینیسیوس با پیراهن آبی

رؤیای الهلال: باارزش‌ترین بازیکن دنیا به‌جای نیمار

مارکا امروز نوشت که الهلال خود را برای تابستان سال بعد و اقدام برای خرید ستاره 200 میلیون یورویی رئال آماده می‌کند.

رؤیای الهلال: باارزش‌ترین بازیکن دنیا به‌جای نیمار

به گزارش "ورزش سه"، عربستان سعودی، به‌ویژه الهلال، در آرزوی جذب وینیسیوس است، در حالی که ارزش او همچنان در حال افزایش است و اکنون با هالند در صدر فهرست ارزشمندترین بازیکنان بازار بر اساس داده‌های ترنسفرمارکت قرار دارد.

وینیسیوس جونیور به قله فوتبال جهان پرواز می‌کند و کمتر از سه هفته دیگر توپ طلا در پاریس منتظر اوست. در یک فصل دشوار که رئال مادرید نتوانسته به خوبی عمل کند، این بازیکن برزیلی به بهترین فرم خود نزدیک شده و این را در بازی‌های اخیر نشان داده است. ارزش وینی همچنان در حال افزایش است و تمایل برخی تیم‌ها برای جذب او در آینده‌ای نزدیک نیز بیشتر می‌شود.

آخرین به‌روزرسانی ارزش بازیکنان که توسط ترانسفرمارکت (وب‌سایت مرجع در دنیای فوتبال) انجام شده، وینیسیوس را با ارزشی معادل 200 میلیون یورو معرفی کرده است که او را در کنار هالند به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن جهان قرار می‌دهد. آنها بالاتر از جود بلینگام و کیلیان امباپه با ارزش 180 میلیون یورویی قرار دارند. در سه سال اخیر، مهاجم رئال مادرید توانسته ارزش خود را دو برابر کند و حس می‌شود که صعود او توقف ناپذیر است.

2093931

فدریکو والورده نیز با 130 میلیون یورو به بالاترین ارزش خود رسیده و در جمع پنج بازیکن برتر قرار دارد، جایی که لامین یامال نیز با 150 میلیون یورو قرار دارد؛ ارزشی که هیچ بازیکن اسپانیایی قبلاً به آن دست نیافته است. به نظر نمی‌رسد که این ستاره بارسلونا نیز رشد ارزشی ادامه‌دار داشته باشد.

بازگشت وینیسیوس

باید گفت که سر و صداهایی از فوتبال سعودی دوباره شنیده می‌شود. اگر تابستان گذشته تحرکاتی حول ستاره برزیلی وجود داشت، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که در تابستان 2025 این تحرکات دوباره تکرار خواهد شد.

رئال مادرید به دلیل بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد وینیسیوس بسیار آرام است و نیز به دلیل وفاداری و تعهدی که وینیسیوس هر روز نشان می‌دهد. طوفان تابستان گذشته گذشت و در هفته‌های اخیر او دوباره به وینیسیوسی تبدیل شده که همه می‌شناختیم.

2093928

الهلال، در انتظار تحقق یک رؤیا

اطلاعات منتشر شده به الهلال اشاره دارد، تیمی که در لیگ سعودی پیشتاز است و قهرمان فعلی آن محسوب می‌شود. در ترکیب این تیم نام نیمار دیده می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های ناموفق سعودی‌ها در دنیای فوتبال. بازگشت او برای روزهای ابتدایی 2025 پیش‌بینی شده و آن زمان فرصتی برای ارزیابی عملکردش خواهد بود، اما تردیدهایی وجود دارد و اگر مدیران الهلال راهی برای فسخ قراردادش پیدا کنند، آن را اجرایی خواهند کرد.

2093932

رؤیای آرمانی فوتبال سعودی این است که وینیسیوس را جای نیمار، به‌عنوان ستاره بزرگ و مرجع خود در اختیار داشته باشد، اما در حال حاضر این موضوع همچنان دور از دسترس به نظر می‌رسد.

وینیسیوس در حال حاضر چالش‌های زیادی پیش رو دارد، از جمله ال‌کلاسیکو 26 اکتبر (6 آبان) و سفر دو روزه‌اش به پاریس برای گرفتن توپ طلا. و تابستان 2025؟ باید دید.

دیدگاه‌ها