کد خبر : 2076314 | 21 مهر 1403 ساعت 14:35 | 4.9K بازدید | 6 دیدگاه

عربستان مقید به مانچینی، حتی در صورت شکست!

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد روبرتو مانچینی تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در سمت خود باقی خواهد ماند.

عربستان مقید به مانچینی، حتی در صورت شکست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان روز پنجشنبه در دور سوم مرحله سرنوشت‌ساز رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 آسیا که در آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، با نتیجه 0-2 مغلوب میهمان خود، تیم ملی ژاپن، شد.

پس از این مسابقه، موجی از انتقادات به سمت روبرتو مانچینی سرازیر شد و بسیاری از هواداران و پیشکسوتان فوتبال عربستان درخواست برکناری این سرمربی از هدایت تیم ملی را مطرح کردند؛ موضوعی که باعث شد رئیس فدراسیون فوتبال عربستان حمایت خود را از مانچینی اعلام کند.

با این حال برخی از رسانه‌ها اعلام کردند دیدار آینده عربستان مقابل بحرین آخرین فرصت مانچینی است و او در صورت شکست در این مسابقه از سمت خود برکنار خواهد شد، اما این موضوع هم از سوی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تکذیب شد.

2071320

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، در این باره گفت: ما مقابل ژاپن بد نبودیم. مشکلاتی داریم که سرمربی متوجه آن است و تلاش می‌کنیم مشکلات را حل کنیم. شما فقط با حمایت و انتقاد سازنده خود از ما حمایت کنید.

او ادامه داد: از هواداران بابت این شکست عذرخواهی می‌کنیم. ما عملکرد خوبی داشتیم، اما نتیجه بدون شک دردناک است. هفت بازی پیش‌رو داریم که در آنها روی دستیابی به هدفمان که صعود به جام جهانی است. ما تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی از مانچینی حمایت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها