کد خبر : 2076313 | 21 مهر 1403 ساعت 14:33 | 40.3K بازدید | 59 دیدگاه

درخواست سهراب برای آماده بودن بازیکنان

علت عدم تعویق بازی استقلال مشخص شد

با مخالفت سهراب بختیاری‌زاده، باشگاه استقلال درخواستی برای لغو بازی با ذوب‌آهن ارسال نکرد.

علت عدم تعویق بازی استقلال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در پی لغو دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان، بسیاری انتظار داشتند که بازی استقلال برابر ذوب آهن نیز لغو شود. اما برخلاف انتظارها، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال، مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرد و بر برگزاری این دیدار اصرار داشت. او معتقد است که تیم باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد تا آمادگی لازم برای رویارویی با تیم قدرتمند النصر را به دست آورد.

یکی از دلایل مهم بختیاری‌زاده برای مخالفت با تعویق بازی این است که استقلال در ترکیب اصلی تیم ملی بازیکنی ندارد. این بدان معناست که بازیکنان استقلال در هفته‌های اخیر به تمرینات خود ادامه داده و حتی امروز نیز یک بازی دوستانه با تیم چادرملو دارند. سرمربی استقلال بر این باور است که این بازی‌ها به تیم کمک می‌کند تا به شرایط مسابقه بازگردد و به بهترین شکل برای بازی حساس مقابل النصر آماده شود.

بختیاری‌زاده تمرکز خود را بر این گذاشته که بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی و ذهنی برای رویارویی با النصر آماده باشند. برخلاف برنامه اولیه باشگاه که متمایل به تعویق بازی با ذوب آهن بود، سهراب به‌شدت اصرار داشت که تیم مقابل تیم محمد ربیعی به میدان برود و از انجام مسابقه نترسد. او معتقد است که تیم نیاز به مسابقات رسمی دارد تا به آمادگی کامل برسد.

2092968

بازی با ذوب آهن به هیچ وجه بازی آسانی نخواهد بود. تیم ربیعی همواره یکی از حریفان سرسخت استقلال بوده است. در فصل گذشته، استقلال با هدایت جواد نکونام دو بازی بسیار دشوار مقابل ذوب آهن داشت که نشان‌دهنده چالش پیش روی تیم است. اما بختیاری‌زاده به جای انتخاب راه ساده‌تر و تعویق بازی، تصمیم گرفته تا تیمش را برای این دیدار مهم آماده کند.

در نهایت، تصمیم سهراب بختیاری‌زاده برای انجام بازی بدون تعویق، بیانگر اعتماد و استراتژی خاص او برای آماده‌سازی تیم در آستانه بازی حساس مقابل النصر است. شاید اگر کس دیگری بود، تعویق بازی را برای خریدن زمان مناسب می‌دید، اما سهراب برنامه‌اش این است که به میدان برود و تیمش را در شرایط مسابقه نگه دارد.

دیدگاه‌ها