کد خبر : 2076309 | 21 مهر 1403 ساعت 14:27 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی جدی برای صلاح: برو تا مصدوم نشدی!

مدیران فوتبال مصر تصمیم گرفتند برای جلوگیری از مصدومیت محمد صلاح به او اجازه ترک اردوی تیم ملی این کشور را بدهند.

نگرانی جدی برای صلاح: برو تا مصدوم نشدی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقای ۲۰۲۶ روبروی تیم ملی موریتانی به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست آورد.

صلاح در این بازی در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان رفته بود و موفق شد گل دوم مصر را در فاصله یازده دقیقه تا پایان وقت قانونی این بازی به ثمر برساند و بار دیگر برای این تیم هم عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد و نشان دهد که در این فصل هم همچنان در اوج آمادگی و درخشش است.

2089984

اما اتفاق جالبی که رخ داده مربوط به تصمیم مدیران فوتبال مصر است. بازی برگشت برابر موریتانی قرار است روز سه‌شنبه به میزبانی این کشور برگزار شود و آنها به این بازیکن اعلام کرده‌اند که به دلیل انجام این بازی روی چمن مصنوعی که برای سلامتی بازیکنان خوب نیست، او می‌تواند در این بازی حضور نداشته باشد تا مصدومیتی برایش به وجود نیاید.

حوسام حسن، مدیر فنی تیم ملی مصر، با این تایید این موضوع اضافه کرد که آنها نگران برخوردهای خشن بازیکنان موریتانی با صلاح هم هستند. این خبر بسیار خوبی برای لیورپول است که در آستانه چند بازی دشوار از جمله بازی هفته آینده برابر چلسی می‌تواند ستاره تیمش را زودتر از موعد در اختیار داشته باشد تا او فرصتی برای استراحت هم پیدا کند.

دیدگاه‌ها