کد خبر : 2076306 | 21 مهر 1403 ساعت 14:13 | 26.6K بازدید | 12 دیدگاه

بزن بزن عجیب 20 کارگر

دلیل درگیری‌های شدید نوکمپ فاش شد

نشریه ال پریودیکو کاتالان دلیل درگیری‌های دیروز در ورزشگاه نوکمپ را توضیح داده است.

دلیل درگیری‌های شدید نوکمپ فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، هرچند این روزها بحث در بارسا بر سر زمان بازگشت به نوکمپ است ولی نام این ورزشگاه دیروز به خاطر درگیری 20 کارگر تیتر رسانه‌ها شد. حدود ساعت 14:30 دیروز به وقت محلی، درگیری شدیدی بین چند نفر از کارگران ساختمانی ورزشگاه رخ داد.

آنها با چوب و وسایل دیگر به جان هم افتادند و تا شش نفر مجروح شدند که همگی جزئی بوده است. طبق همین گزارش، این درگیری بین یک گروه از کارگران رومانیایی و آلبانیایی اتفاق افتاده و نیروهای پلیس برای جلوگیری از تشدید اوضاع به محل اعزام شدند. پس از شناسایی مسئولان این آشوب، مدیر پروژه تصمیم به اخراج آنها گرفت.

2093915

این افراد کارگران یک شرکت پیمانکاری هستند که در هتل‌های کاله‌یا اقامت دارند. در حال حاضر، پلیس در حال انجام مراحل قانونی برای بررسی وضعیت مجوز اقامت و کار آنها در اسپانیاست.

اما شروع درگیری‌ها از کجا بود؟

نبرد تن به تن در ساعت 2:29 بعد از ظهر رخ داد. به گفته شاهدان عینی درگیری ابتدا بین دو کارگر آغاز شده است. یکی از آنها به دلیل اختلاف شخصی به دیگری تف کرد و از آنجا 20 تا 30 نفر، در حمایت از دوستان خود مسلح به چوب و سنگ باهم درگیر شدند. آنها تا رسیدن پلیس با یکدیگر جنگیدند و شش کارگر مجروح شده‌اند. این قضیه برای بارسا گران تمام شده و باشگاه اصرار به اخراج این کارگران و تشدید قوانین سختگیرانه برای کارگرانی است که در بازسازی نوکمپ فعالیت می‌کنند.

دیدگاه‌ها