کد خبر : 2076298 | 21 مهر 1403 ساعت 13:55 | 17.4K بازدید | 23 دیدگاه

ماجرای چاقوکشی هولناک در فوتبال مازندران!

هفته هشتم لیگ برتر جوانان مازندران تیم نیکاپارس چالوس میزبان شمال ساری بود و تلاش دو تیم برای رفتن به صدر جدول سبب شد حساسیت این مسابقه دوچندان شود.

ماجرای چاقوکشی هولناک در فوتبال مازندران!

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته انتشار ویدئویی فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد؛ ویدئویی که در آن فردی با لباس شخصی در حالی که پیراهنش را از تن خارج کرده با سلاح سرد در حال حمله کردن به فردی نامعلوم است و فضای استادیوم را در حالی که خانواده‌ بازیکنان نیز تماشاگر این لحظات هستند، مهلتب و ترسناک کرده است.

ویدئو: 355565

در این رابطه مسئولان باشگاه نیکاپارس چالوس میزبان برگزاری مسابقه می‌گویند مسئول فردی که اقدام ‌به چاقوکشی کرده همراه مالک تیم پیروزی شمال بوده و در طول مسابقه در حال تماشای بازی در کنار او بوده است. آنها می‌گویند این فرد در ابتدای بازی هم با تحت فشار قرار گذاشتن ناظر بازی خواستار حضور مالک در کنار زمین و روی نیمکت بوده که این امر با مخالفت مواجه شده است. حواشی در پایان مسابقه و در هنگام جشن تیم نیکاپارس پس از پیروزی 4 بر صفر ادامه پیدا می‌کند و به درگیری‌ای می‌انجامد که در فضای مجازی ویدئوی آن منتشر شد. 

2093894
لحظاتی دلهره‌آور در پایان مسابقه که فردی با سلاح سرد در حال ایجاد رعب و وحشت است.

یکی از مسئولان تیم نیکاپارس درباره دلایل این درگیری اینطور توضیح داده است: «در حالی که ما پیروزی خود را در گوشه‌ای از زمین جشن می‌گرفتیم، فرد خاطی اقدام به فحاشی کرد که منجر به درگیری بین خانواده‌ها و هواداران شد.» 

به هر حال آنچه دیروز از اتفاقات ورزشگاه نیکاپارس در چالوس منتشر شد خاطر اهالی فوتبال را آزرد و به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی درباره اتفاقات این مسابقه رای محکمی صادر کند.

دیدگاه‌ها