کد خبر : 2076296 | 21 مهر 1403 ساعت 13:50 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض فن‌دایک: نفهمیدم چرا اخراج شدم

ویرژيل فن‌دایک از تصمیم داور بازی برابر مجارستان برای اخراجش ناراحت و عصبانی است.

اعتراض فن‌دایک: نفهمیدم چرا اخراج شدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه فرانس پوشکاش روبروی تیم ملی مجارستان قرار گرفت و با وجود اینکه در آستانه شکست بود اما در لحظات پایانی گل مساوی را زد تا این بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

اتفاق عجیبی که در طول این بازی رخ داد مربوط به تصمیم داور برای اخراج فن دایک بود که انتقادهای زیادی را هم به همراه داشت. این کارت قرمز باعث شد که این ستاره هلندی نتواند تیم ملی کشور را در بازی حساس و مهم بعدی که مقابل تیم ملی آلمان برگزار خواهد شد همراهی کند.

فن‌دایک که کارت زرد اول در دقیقه ۷۶ و به دلیل بحث با داور دریافت کرده و کارت زرد دوم را سه دقیقه بعد گرفت و اخراج شد پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من کاپیتان تیم ملی هلند هستم و به عنوان کاپیتان این اجازه را داشتم که در جریان بازی با داور درباره تصمیماتش و صحنه‌ها صحبت کنم.

من این کار را به شکلی کاملا محترمانه انجام دادم، اما داور تصمیم گرفت که به من کارت زرد بدهد و دلیل این اتفاق را نفهمیدم. با این حال، کارت زرد دوم تقصیر خودم بود و اشتباه من به داور این بهانه و اجازه را داد که کارت زرد دوم را نشانم دهد.»

دیدگاه‌ها