کد خبر : 2076295 | 21 مهر 1403 ساعت 13:46 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

دو گل از مدافع سابق استقلال برای برد خیبر

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز گذشته با چهار گل تیم رادین نود خرم‌آباد را شکست داد.

دو گل از مدافع سابق استقلال برای برد خیبر

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد که زیر نظر مارکو اورلیو تمرینات خود را در فیفادی دنبال می‌کند تا با شرایط بهتری در ادامه مسابقات لیگ برتر به رقابت بپردازد، روز گذشته در یک دیدار دوستانه به مصاف رادین نود خرم‌آباد رفت.

خیبری‌ها در این مسابقه موفق شدند با گل‌های حسین نخودکار، عارف رستمی و سینا خادم‌پور (دو گل) حریف دسته چهارمی خود را با نتیجه ۴-۰ شکست بدهند.

سینا خادم‌پور، مدافع سابق استقلال، در شرایطی در این مسابقه موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند که پس از حضور در ترکیب خیبر به عنوان بازیکن فیکس در سه هفته ابتدایی لیگ، در ترکیب اصلی این تیم قرار نگرفته و حالا امیدوار است با در شروع مجدد مسابقات به جمع یازده بازیکن اصلی خیبر بازگردد.

2093892

عارف رستمی که در هفته‌های ابتدایی روی سه گل خیبر مؤثر بود و پس از آن به دلیل مصدومیت از میادین دور شد هم در اولین بازی خود پس از مصدومیت موفق به گلزنی شد تا هواداران خیبر به ادامه درخشش او در ادامه فصل امیدوار شوند.

2093893

خیبر که در حال حاضر با یک پیروزی، سه تساوی و سه شکست در رده یازدهم جدول قرار دارد، قصد دارد در روزهای آینده هم دیدار دوستانه برگزار کند تا با آمادگی بیشتری وارد مسابقات شود.

خیبر روز پنجشنبه پس از پایان تعطیلات فیفادی میهمان چادرملوی اردکان خواهد بود.

دیدگاه‌ها