کد خبر : 2076294 | 21 مهر 1403 ساعت 13:46 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

مبلغ دستمزد لو رفت: کلوپ حق داشت برگردد!

یورگن کلوپ قراردادی طولانی مدت با دستمزدی قابل توجه را با شرکت ردبول به امضا رسانده است.

مبلغ دستمزد لو رفت: کلوپ حق داشت برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم کلوپ برای ترک نیمکت لیورپول پس از نزدیک به ۹ سال حضور در آنفیلد برای بسیاری از هواداران لیورپول غم انگیز و شوکه کننده بود، اما در نهایت او اعلام کرد که نیاز به استراحت و سپری کردن زمانی با خانواده‌اش دارد و به همین دلیل از دنیای فوتبال دور خواهد شد.

اما این دوری زیاد طول نکشید و چند روز قبل اعلام شد که این سرمربی محبوب آلمانی قراردادی را با شرکت ردبول به امضا رسانده و قرار است در نقش مدیر فوتبال بار دیگر به این عرصه برگردد و از این پس به عنوان مشاور در کنار باشگاه‌های تحت حمایت این شرکت مانند لایپزیش، لیدز، سالزبورگ و نیویورک ردبول خواهد بود.

تصمیم کلوپ برای بازگشت به دنیای فوتبال با پستی متفاوت واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت اما حالا اسکای اسپورت آلمان اعلام کرده است که او قرار است سالانه مبلغی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو را به عنوان دستمزد از ردبول دریافت کند و با توجه به این دستمزد هنگفت حاضر به امضای این قرارداد شده است.

هواداران لیورپول و همچنین دورتموند پیش از این با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از تصمیم کلوپ برای همکاری با ردبول به شدت انتقاد کرده بودند. گفته می‌شود که بندی در قرارداد او گنجانده شده که به مربی اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهاد هدایت تیم ملی آلمان قراردادش را فسخ کند.

دیدگاه‌ها