کد خبر : 2076287 | 21 مهر 1403 ساعت 13:11 | 40.1K بازدید | 16 دیدگاه

مارسین بولکای لهستانی

بارسا گلر فصل بعدش را انتخاب کرد!

مارسین بولکا، گلر تیم ملی لهستان، در مصاحبه دیروز خود دریافت پیشنهاد از بارسلونا برای فصل بعد را ​​تایید کرد.

بارسا گلر فصل بعدش را انتخاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بولکا یکی از گلرهای مطرح فوتبال لهستان است. فصل دیدنی‌اش در نیس او را در کانون توجهات قرار داده است و او نیز از این قضیه استقبال می‌کند. بارسا یکی از تیم‌هایی است که به دنبال دروازه‌بان برای فصل بعد است و بولکا را زیر نظر دارد.

مارسین بولکا که در رده جوانان عضو چلسی بود و بین 2019 تا 2022 در عضویت پی‌اس‌جی قرار داشت، در دو فصل اخیر برای نیس بازی می‌کند. او در نشست خبری بازی با پرتغال حاضر شده بود و از وی در مورد علاقه بارسا سوال شد.

2093877

بولکا در پاسخ گفت: «بارسا؟ همان‌طور که می‌گویند، در هر شایعه‌ای همیشه درصدی از حقیقت وجود دارد. وقتی صحبت از مسائل نقل و انتقالات به میان می‌آید، ترجیح می‌دهم ایجنتم صحبت کند. من همیشه سعی کرده‌ام در بهترین فرم باشم و ارزش‌هایم را به همه نشان دهم. قطعاً وقتی صحبت از بارسلونا و باشگاه‌های بزرگ مطرح می‌شود، یک انگیزه اضافی در من ایجاد می‌شود.»

بولکا ادامه داد: «این نشان می‌دهد که کارم را خوب انجام داده‌ام و در غیر این صورت چنین پیشنهاداتی به من نمی‌رسید. فعلا روی تیم ملی، نیس و بازی‌های این فصل تمرکز کرده‌ام. فصلی طولانی در پیش است و می‌خواهم نشان دهم شایسته این علاقه باشگاه‌های بزرگ هستم.»

لازم به ذکر است که بارسا اخیرا با شزنی برای یک فصل قرارداد بست و تراشتگن نیز تا یک سال دیگر در دسترس نیست. اسپورت هم نوشته است، بارسا بولکا را بهترین گزینه برای رقابت با گلر آلمانی در فصل آینده می‌بیند.

دیدگاه‌ها