کد خبر : 2076285 | 21 مهر 1403 ساعت 12:58 | 16.5K بازدید | 14 دیدگاه

شادی لیورپولی‌ها از اخراج کاپیتان: عالی شد!

هواداران لیورپول از اخراج ویرژیل فن‌دایک در دیدار تیم ملی هلند برابر مجارستان بسیار خوشحال هستند.

شادی لیورپولی‌ها از اخراج کاپیتان: عالی شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی مجارستان به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا شاگردان رونالد کومان دست خالی از بوداپست به خانه برگردند و آماده بازی حساس با آلمان شوند.

فن‌دایک در این بازی در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان رفته بود و در دقیقه ۷۶ کارت زردی را دریافت کرد، اما تنها سه دقیقه زمان برد تا او کارت زرد دوم را هم از داور بگیرد و از زمین بازی اخراج شود و به این ترتیب بازی مهم بعدی هلند را که قرار است سه‌شنبه شب برگزار شود از دست بدهد.

2093873

اما این اتفاق باعث شادی بسیاری از هواداران لیورپول شد که از بازگشت زودهنگام کاپیتان این تیم ابراز خوشحالی می‌کردند. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «کارت قرمز به فن‌دایک، این یعنی او پیش از بازی برابر چلسی یک هفته استراحت خواهد کرد. ما عاشق این بازی هستیم!»

هوادار دیگری اظهار داشت: «این خبری عالی بود که فن‌دایک اخراج شد. او یک هفته استراحت دارد، بازی آلمان را از دست می‌دهد و سالم و سرحال برای بازی چلسی در آنفیلد که یکشنبه آینده برگزار خواهد شد به زمین می‌رود.»

یکی از کاربران اضافه کرد: «فن‌دایک اخراج شد... شبی عالی بود و او حالا تا آخر هفته فرصت استراحت دارد. خدا را شکر.»

دیدگاه‌ها