کد خبر : 2076284 | 21 مهر 1403 ساعت 12:59 | 39.6K بازدید | 79 دیدگاه

یعنی یک جانشین برای کارواخال نیست؟

خجالت‌آور: آکادمی رئال را باید تعطیل کرد!

در رادیو مارکا به بررسی مشکلات آکادمی رئال در پرورش بازیکنانی در حد بازی برای تیم اول صحبت کردند.

خجالت‌آور: آکادمی رئال را باید تعطیل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دنی کارواخال را برای فصل جاری از دست داده و او تا یک سال بعد نیز در دسترس نیست. در باشگاه هنوز مطمئن نیستند که برای زمستان اقدام به خرید مدافع راست جدید خواهند کرد یا خیر و در آکادمی نیز بازیکن باکیفیت برای پر کردن جای خالی کارواخال و حتی اینکه ذخیره لوکاس واسکز باشد، نیست. کارشناسان در رادیو مارکا بر سر این قضیه حرف زدند و بسیاری معتقدند آکادمی رئال در سال‌های اخیر نتوانسته جایگزینان خوبی برای بازیکنان تیم اول معرفی کند.

استرادا در این رابطه گفت: «من به شما اطمینان می‌دهم که فلورنتینو پرز 40 میلیون برای خرید یک مدافع راست جدید خرج نمی‌کند. همین الان در سمت راست اگر بازیکن باکیفیت ولی ارزان در بازار پیدا کنند که از نظر آنچلوتی ارزشش را داشته باشد، شاید در زمستان برای او اقدام کنند.»

ریکاردو ریس واکنش تندتری داشت: «در بارسا، بچه‌های لاماسیا تیم را لالیگا نگه داشته‌اند. چرا در رئال مادرید این قضیه متفاوت است؟ خرید یک بازیکن همیشه آسان‌تر از شروع پروژه با تعدادی بازیکن از کودکی است. اگر در آکادمی رئال بازیکنی برای جانشینی کارواخال نیست، باید در آن را بست و تعطیلش کرد. این خجالت‌آور است و من کاملا آنچلوتی را درک می‌کنم. و در این شرایط اصرار او به خرید بازیکن هم طبیعی است. با این حال در بازار زمستانی مشکل بتوان مدافعی در حد رئال پیدا کرد. به همین دلیل نگرانی‌های او قابل درک است.»

دیدگاه‌ها