کد خبر : 2076279 | 21 مهر 1403 ساعت 12:47 | 15.8K بازدید | 14 دیدگاه

شوق هالند برای پدر شدن: حالا بزرگ شدم!

به نظر می‌رسد ارلینگ هالند از اینکه قرار است به زودی پدر شود بسیار خوشحال است.

شوق هالند برای پدر شدن: حالا بزرگ شدم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در طول چند سال اخیر موفقیت‌های بسیاری را در ترکیب منچسترسیتی تجربه کرده و توانسته است جام‌های قهرمانی متعددی را به همراه این تیم به دست آورد و یکی از بازیکنان درخشان و قابل اعتماد در ترکیب تیم ملی نروژ هم بوده و امیدوار است که بتواند با این تیم در یک تورنمنت معتبر حضور پیدا کند.

این بازیکن چند روز قبل پس از گلی که برای تیم ملی کشورش در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر به ثمر رساند اعلام کرد که همسرش باردار است و این دو نفر قرار است به زودی پدر و مادر شوند و حالا به نظر می‌رسد که از اینکه قرار است تجربه جدیدی را این بار در زندگی شخصی داشته باشد بسیار خوشحال است.

هالند پس از دریافت هدیه‌ای از سوی هم‌تیمی‌هایش درباره احساسی که از این اتفاق دارد گفت: «از همه تشکر می‌کنم. البته که امروز روز بزرگی برای من است و توانستم رکورد مهمی را برای تیم ملی کشورم به نام خودم به ثبت برسانم. این اتفاق بزرگی است و من دوست دارم از همه از جمله فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان به این خاطر تشکر کنم.

همان‌طور که پیش از این گفته بودم، امروز روز مهمی است. من حالا قرار است پدر شوم و بنابراین دیگر بزرگ شدم! این واقعا فوق العاده است. من از لحظاتی که با همه شما در اینجا سپری می‌کنم لذت می‌برم. ما در مسیر خوبی قرار داریم و من دوست دارم باز هم خیلی از همه تشکر کنم.»

دیدگاه‌ها