کد خبر : 2076266 | 21 مهر 1403 ساعت 11:42 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی بیلسا: قدرت و نفوذ من را زیر سوال بردند!

مارسلو بیلسا در نشست خبری پس از بازی برابر تیم ملی پرو بالاخره سکوتش را شکست.

ناراحتی بیلسا: قدرت و نفوذ من را زیر سوال بردند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روبروی تیم ملی پرو به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از کسب سه امتیاز ارزشمند و مهم این دیدار بازمانده باشد.

بازیکنان این تیم بازی بسیار ضعیف و خسته کننده‌ای را در این دیدار به نمایش گذاشتند و باید با دست خالی راهی خانه شوند تا برای بازی مهم روز سه‌شنبه برابر اکوادور آماده شود. سکوت بیلسا پس از پایان این بازی شکست و او صحبت‌های جالی را در گفت‌وگوهایی که با خبرنگاران داشت مطرح کرد.

سرمربی تیم ملی اروگوئه گفت: «صحبت‌های لوئیس سوارز هیچ تاثیری روی ما نداشته است. جدای از این که در این بازی شکست خوردیم، من معتقد هستم که تعهد این تیم بسیار عالی است. فکر نمی‌کنم اتفاقی که این هفته افتاد تاثیری روی سبک بازی ما داشته باشد. ما هفته بسیار هیجان انگیزی را سپری کردیم. من از همه اتفاقاتی که رخ داد خبر ندارم اما باید بگویم که در این حد می‌دانم که قدرت و اعتبار من به نوعی زیر سوال رفته است. من برای این بازی با نهایت جدیت تیمم را آماده کردم و واکنشی که در طول چند روز گذشته از بازیکنان دریافت کردم همان چیزی بود که به دنبالش بودم.

سوالاتی که بعضی از خبرنگاران مطرح می‌کنند بسیار خصوصی است و من قرار نیست به پرسش‌هایی که درباره محتوای جلساتی است که بین ما و بازیکنان برگزار می‌شود پاسخ بدهم. من چیز بیشتری به شما نخواهم گفت چون این موضوع ممکن است مربوط به حریم خصوصی بعضی از بازیکنان باشد و مسائلی است که باید در درون گروه حل شود.

2093851

در فوتبال وقتی شرایط خوب و مثبت باشد همه متوجه می‌شوند. در این وضعیت است که بازیکنان همیشه زیر سوال می‌روند چون من هم زیر سوال می‌روم. تاثیر این اتفاقات روی آنها زیاد است. من اصلا این وضعیت را دوست ندارم. به آنها گفته‌ام که سبک ارزیابی من از مسیری که این گروه در آن در حال حرکت است کاملا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بازی خیلی برابر پیش رفت. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم هیچ خطری روی دروازه حریف به وجود بیاوریم. پرو هم خطری ایجاد نکرد اما حملات آنها بهتر از ما بود. این دیداری بود که باید با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید اما عملکرد تیمی ما طوری بود که انگار باختیم. این که هیچ خطری ایجاد نکردیم مشخص می‌کند که عملکرد خوبی نشان ندادیم.

اروگوئه بازیکنانی دارد که می‌توانند موقعیت‌های گلزنی ایجاد و آنها را مدیریت کنند. مشخصا من به خاطر عملکرد بازیکنان در خط حمله و شرایطی که در زمین به وجود آمد مسئول هستم. شخصا تردیدهایی درباره بازیکنان و تعویض‌ها داشتم و بار دیگر چنین کارهایی را تکرار نخواهم کرد.

خط دفاعی سه نفره ما بهترین عملکرد را در تیم داشتند. این بخشی بود که فراتر از حد انتظار من در این بازی ظاهر شد. ما این فرصت را داشتیم که توپ را به بازیکنان هجومی برسانیم و توپ کم به خط حمله نرسید اما توانایی تغییر سرعت بازی و استفاده از این موقعیت‌ها را نداشتیم.»

دیدگاه‌ها